Jump to content

Unread Content

Showing all content posted in for the last 100 days.

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. 18/02/2007 [12.00-15.00] Zoëyzo - Eddy Zoëy en Tessel van der Lugt Verzoekjes, newsflash, het Lettergrepen-spel, 'Gitaarmuziek' op Hi Tack - Say Say Say, serenade van Eddy, doe Joss Stone na voor kaarten, live optreden van XYP + interview. https://peperbus.stackstorage.com/s/fmORvmnRjQT4Voc
  3. 17/02/2007 [18.00-20.00] That's Live - Eric Corton Centrale gast: Razorlight Terugblik vorige aflevering met Postmen, de concertagenda, kaarten voor Joss Stone, Eric's Knock Yourself Out Plaat, de ken-jezelf-quiz, een request uit het publiek, vragen uit het publiek aan Razorlight. https://peperbus.stackstorage.com/s/b33zOJNuhGHTygD
  4. Today
  5. These are the only recordings I have of RNI in June following the Caroline broadcasts. This is the short announcement from Carl Mitchell announcing the change back to RNI on 20th June 1970 at 1230 http://www.mediafire.com/file/rfcp136f6z4nu5m/20061970_1229-1231_Carl_Mitchell.mp3/file This has the date of 30th June 1970. It may be correct but I am not 100% sure. Michael Lindsay from 1450-1500 and Mark Wesley from 1500-1522. http://www.mediafire.com/file/deo8ma6otjek1vy/30061970_1450-1500_MichaelLindsay_1500-1522_MarkWesley.mp3/file
  6. Onvergetelijke momenten,urenlang luisterde ik naar de testuitzendingen,af en toe was er een commercial van coca cola en wil tura met hier ben ik dan dj.
  7. hier zet is vaak een programma aan op de datum van de dag . Lekker genieten van Veronica als zeezender en of als landzender Vrijdags om 1900 uur vaak de Top 40 en zaterdags ook om 1300 uur .31 augustus blijft speciaal al vavaf 1974 draai ik dat laatste uur . ieder zijn herinnering denk ik maar .
  8. Genoteerd, bedankt. Nog meer uit Zandvoort: ZFM-Onbekend1-62min ZFM-Onbekend2-62min
  9. Carnaby Group et Mario Cavallero et son grand orchestra – Les dents de la mer jaws. Het gaat hier om het thema uit de film ‘Jaws’ dat werd gecomponeerd door John Williams. In 1978 kwam voornoemde versie uit op een lp getiteld: ‘Les Grandes Musiques de Films’, die gedistribueerd werd door Music Disc Europe. Bij Radio Delmare lag de lp ook in 1979 op de draaitafel want met gebruik van de versie van dit Franse orkest werd een spot gemaakt waarin de luisteraars werden opgeroepen lid te worden van de Delmare Omroep Organisatie. Carnaby Group et Mario Cavallero et son grand orchestra – Les dents de la mer jaws.This is the theme of the film 'Jaws' that was composed by John Williams. In 1978, the aforementioned version was released on an album entitled 'Les Grandes Musiques de Films', which was distributed by Music Disc Europe. At Radio Delmare the album was also on the turntable in 1979 because with the use of the version of this French orchestra a spot was made in which the listeners were invited to become members of the Delmare Broadcasting Organisation. https://filesender.surf.nl/?s=download&token=2b1af34d-6161-491f-9421-dbbd7779c264
  10. NPO Radio 2 zendt ook dit jaar live uit vanaf Concert at SEA op de Zeeuwse Brouwersdam. Op vrijdag 28 en zaterdag 29 juni doen de NPO Radio 2-dj’s Ruud de Wild, Wouter van der Goes, Frank van ’t Hof en Daniel Dekker verslag van het festival. NPO Radio 2 organiseert wederom intieme livesessies op het eigen podium met verschillende artiesten. Die optredens blijven ook na afloop van Concert at SEA terug te zien en te horen via de verschillende kanalen van NPO Radio 2. Het festival beleeft dit jaar zijn veertiende editie. Traditiegetrouw wordt Concert at SEA afgesloten met een optreden van BLØF. Dat concert is live te volgen op NPO Radio 2. Tot de headliners behoren verder onder anderen Noel Gallagher, Nile Rodgers & CHIC, Guus Meeuwis en Golden Earring. NPO Radio 2 live vanaf Concert at SEA: Vrijdag 28 juni 16:00 – 18:00 uur De Wild in de Middag 18:00 – 20:00 uur Wouter van der Goes 20:00 – 22:00 uur Frank van 't Hof Zaterdag 29 juni 16:00 – 19:00 uur Muziekcafé 19:00 – 22:00 uur Wouter van der Goes 22:00 – 00:00 uur BLØF live vanaf Concert at SEA Concert at SEA is te volgen via NPO Radio 2, nporadio2.nl, de NPO Radio 2-app en de social media van NPO Radio 2.
  11. Aanstaande zaterdag 29 juni is de Nederlandse Veteranendag. Ter gelegenheid van deze speciale dag komt het MAX-radioprogramma Wekker-Wakker-Weekend! die dag live vanaf het Malieveld in Den Haag. Presentator Jan Rietman loopt mee tijdens de laatste fase van de opbouw, praat met jonge en oudere veteranen, én is live bij de opening. Om 09:00 uur gaan op het Malieveld in Den Haag de poorten open voor onze veteranen, hun familieleden en iedereen die hen een warm hart toedraagt. Jan Rietman is bij deze opening aanwezig. Hij spreekt de veteranen en doet live verslag van de opening. Muziek is erg belangrijk voor de veteranen op missie. Afgelopen week hebben al veel NPO Radio 5-luisteraars hun ultieme veteranensong kenbaar gemaakt. In de uitzending van zaterdag 29 juni laat Jan de grootste veteranenhits horen. "Toen ik in Amerika woonde heb ik ervaren hoe belangrijk veteranen, van jong tot oud, daar voor iedereen zijn. Er begint geen concert zonder speciale aandacht voor ze", aldus Jan. "Ik hoop dat die traditie ook bij ons in Nederland normaal goed gaat worden. Ze verdienen het als geen ander!" In Wekker-Wakker-Weekend! zet MAX de veteranen nog eens extra in het zonnetje, met als doel ze - samen met de luisteraars - te bedanken. De witte anjer staat symbool voor de helden die hebben gevochten voor onze vrijheid. Wekker-Wakker-Weekend!, zaterdag 29 juni 2019 van 07:00 tot 10:00 uur op NPO Radio 5. Afbeelding: Jan Rietman (foto Nico Kroon / MAX)
  12. Qmusic stijgt bij het brede publiek (12+): van 11,1% naar 11,5% marktaandeel en blijft de tweede grootste radiozender in Vlaanderen. Qmusic bereikt ook de meeste Vlamingen tussen 18 en 54 jaar: bijna 600.000 (598.180) elke dag. Op de zenderdoelgroep 18- tot 44-jarigen behoudt Qmusic een stabiele positie met 19,6% marktaandeel. Joe staat sterk bij de zenderdoelgroep 35-54 jarigen en groeit stevig door van 11,3% naar 14,2% marktaandeel. Bij het algemene publiek in Vlaanderen (12+) gaat Joe van 8,7% naar 8,9% marktaandeel. Dit alles blijkt uit de nieuwe CIM-luistercijfers van de periode van 1 januari 2019 tot en met 30 april 2019, die vandaag, woensdag 26 juni, bekendgemaakt zijn. An Caers, directeur radio: "Qmusic en Joe zetten mooie luistercijfers neer en daar zijn we blij mee aan de start van de bruisende zomer. Qmusic bereikt elke dag 822.000 Vlamingen via radio en meer dan ooit ook via social media of unieke events zoals de eerste succesvolle editie van de Q-MasQuerade. Het is ook goed om te zien dat de luistercijfers aantonen dat onze twee radiozenders mooi complementair naast elkaar staan. Dit voorjaar vierden we 10 jaar Joe en het is duidelijk dat de radiozender de harten heeft veroverd van de frisse veertiger." Robin Vissenaekens, programmadirecteur Qmusic en Joe, blikt vooruit naar de zomer: "Je kan je niet beter voorbereiden op de zomer dan met onze foute week die nu loopt bij Qmusic, met vrijdag het allergrootste foutste feest. Nog geen 24 uur later openen we met Qmusic voor de twaalfde keer een gloednieuw Q-Beach House om 9 weken lang zomerradio te maken op het strand van Oostende. Joe trekt met de Joe-ijskar en de Joe-dj's door heel het land om verkoeling te bieden met lekkere ijsjes."
  13. Met een marktaandeel van 10,2 procent laat de jongerenzender MNM mooie cijfers optekenen bij de nieuwe meting van het Centrum voor Informatie over de Media (CIM). Daarmee is MNM de populairste zender in Vlaanderen bij jongeren tussen 12 en 24 jaar. Bij die groep versterkt de zender nog zijn positie met een marktaandeel van bijna 30 procent. Ook Radio 1 zit in de lift en groeit door naar een marktaandeel van 8,8 procent. Els Van de Sijpe, Manager Radio bij de VRT: "Dagelijks ruim 700.000 luisteraars bereiken, dat is een ijzersterk resultaat voor MNM. Het bevestigt ook wat we merken in de reactie van onze jonge fans: de community groeit op radio, online en in onze app. En dan startte de jongste editie van Marathonradio, de MNM-actie voor studenten, pas na deze meting. Ook Radio 1 blijft zijn rol als actualiteitszender volop spelen. De zender groeit opnieuw, nu naar 8,8 procent marktaandeel. Op dat elan gaat Radio 1 in de zomer door met een sterke programmatie rond nieuws en actualiteit, Sporza Tour en een gevarieerd muziekaanbod." Ook de andere VRT radiozenders doen het uitstekend. Radio 2 blijft stevig marktleider in Vlaanderen met een marktaandeel van 30,4 procent. Studio Brussel blijft stabiel met een marktaandeel van 10,9 procent. Als koploper in Vlaanderen, bij de doelgroep tussen 18 en 44 jaar en bij luisteraars op het werk, versterkt de zender nog z'n positie. Klara kende een succesvol voorjaar vol live muziek met het Klarafestival, het marktaandeel klimt bovendien opnieuw naar 2,2 procent in deze golf.
  14. Bedankt Marnik Groetje, Martin
  15. Tja, als je meerdere back-ups hebt .............. kan ik me voorstellen dat de overheid niet uitging van dit scenario. Maar back-ups zijn geen garantie. Een aantal jaren geleden ging er bij NS ook iets mis en de back-up werkte niet. Dat had desastreuze gevolgen voor de dienstverlening van NS en uiteraard de reizigers. We hadden ooit ook eens een behoorlijke storing in het elektriciteitsnet waarbij een aantal provincies betrokken waren. De gevolgen waren toen ook vrij ernstig. De vraag is nu wat leert men van dit soort situaties? En daarop volgend wat neemt men voor adequate maatregelen? Rob V.
  16. 19760612 Top 40 Leo vd Goot nooit uitgezonden deel1 https://pixeldrain.com/u/PwQR1t7_ 19760612 Top 40 Leo vd Goot nooit uitgezonden deel2 https://pixeldrain.com/u/sVQDgFsa
  17. Cleaned by Oldies 45 DecibelFM_Amsterdam-19820131-FrankVanHouten https://pixeldrain.com/u/triUsxRU
  18. Caroline-19770814-1900-2205-RogerMatthews-StuartRussell-HermanDeGraaf-MarcJacobs-SteveKent-Flashback67
  19. Luxembourg-19700621-1950-2040-BobStewart-45 min
  20. Yesterday
  21. Raadplegen van de gidsen levert de volgende uitzenddata op: 19-10-84 09-11-84 16-11-84 21-12-84 28-12-84 11-01-85 22-02-85 15-03-85 26-04-85 17-05-85 Wellicht helpt dit bij het juist dateren van de uitzendingen. In de uitzending die gedateerd staat als 3-8-84 verwijst hij naar holland reggae sunsplash a.s. ma,di en wo
  22. McDonald’s wint de titel radioadverteerder van het jaar. SIRE heeft met #Doeslief de beste radiocampagne volgens de vakjury. De favoriet van de luisteraar is Koning Toto. Interpolis wint met de #IkRijvoorNL campagne op Qmusic de award voor beste branded content. Selmore is het beste radioreclamebureau van het jaar en Sander van der Peet van Abovo is gekroond tot radiospecialist 2019. De RAB Radio Advertising Awards zijn op dinsdagmiddag 25 juni uitgereikt in filmmuseum Eye, voor deze dag omgedoopt tot EAR Amsterdam. McDonald’s is radioadverteerder van het jaar Alle facetten van audio en radio worden op innovatieve wijze ingezet. McDonald’s speelt goed in op de gebruiksmomenten en kan zo optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden die radio biedt. McDonald’s is door haar toegankelijk een fijne gesprekspartner voor de radiobedrijven. Zij zijn een voorbeeld voor andere adverteerders. Voor McDonald’s werken reclamebureau TBWA\NEBOKO en mediabureau OMD. De vakjury is lovend over de #Doeslief campagne van SIRE Met krachtige commercials wordt veel impact gemaakt. Perfecte balans van woord, sound en audio waardoor de luisteraar getriggerd en geraakt wordt. Goed gebruik gemaakt van de kracht van radio door commercials uit te zenden op het moment dat het er toe doet, bijvoorbeeld de commercial over ritsen in het verkeer na het filenieuws en de commercial over geluidsoverlast in de avonduren. Aan deze radiocommercial hebben meegewerkt: Joe Public, Soundcircus en Starcom. De vakjury creatie jureerde de 123 inzendingen op de criteria radiocreativiteit, uniciteit, effectiviteit en beleving voor de luisteraar. Publieksprijs gaat naar Koning Toto Met 21% van de stemmen heeft de luisteraar bepaald dat de commercial ‘Koning Toto’ met rapper Donnie de publieksprijs van de RAB Radio Advertising Awards verdient. De radio-campagne is geproduceerd door TBWA\NEBOKO en the Ambassadors, MAGNA doet de inkoop. Interpolis op Qmusic met #IkRijvoorNL is de branded content case Interpolis heeft een automodus app die je telefoon op ‘onbereikbaar’ zet tijdens de autorit. Om een stijging in app downloads én gebruik te realiseren, ontwikkelde Interpolis #IkRijVoorNL, een puntenspaarsysteem. Mattie Valk is ambassadeur van de campagne en gaat op zoek naar relevante verhalen van betrokkenen bij een verkeersongeval en besteedt daar aandacht aan in zijn Ochtendshow. Videoreportages worden geplaatst op AD.nl in de video wall en aangejaagd door article previews op AD.nl en de social kanalen van Qmusic. De jury heeft lovende woorden: “Aansprekende campagne, goed gebruik van emotie. Qmusic toont lef met deze gedurfde content in een nieuwe ochtendshow. Goed om op verschillende manieren en momenten in het jaar aandacht te vragen voor het onderwerp en zo bewustwording te creëren en gedrag te stimuleren.” Aan deze campagne werkten ook Oliver en Mindshare mee. Selmore is radioreclamebureau van het jaar Met nominaties in drie categorieën is Selmore toonaangevend. ASN Bank is genomineerd in de categorie radioadverteerder van het jaar, vooral gebaseerd op de creatieve strategie. Met Audi heeft Selmore een nominatie van de vakjury creatie én een van de luisteraar. Dit geeft aan dat Selmore weet hoe radioreclame hoort! Sander van der Peet (Abovo Media) is radiospecialist van het jaar Sander is een waar radio-ambassadeur. Door de jarenlange opgebouwde ervaring en kennis kan Sander als geen ander met overtuiging de kracht van radio verwoorden en anderen overtuigen. Dat blijkt ook uit de goed opgebouwde case die zijn collega’s voor hem hebben ingediend. De winnaars zijn allemaal te beluisteren via de speciale awards-website van het RAB: www.radioadvertisingawards.nl
  23. wim1958

    Good Country 828 kHz

    Ik hoorde gisteren op Good Country na 23.00 uur een Amerikaanse dj die me kwa presentatie stijl erg deed denken aan Charly Wolfe op Laser destijds. Ik vond het wel een verfrissend geluid op de middengolf en ben een tijdje blijven hangen.
  24. Heb je in die plaats ook je huidige vrouw leren kennen?
  25. Hallo Peter, De LP top 20 van 15-04-1967 is helaas beschadigd. Hij springt steeds verder en duurt ook maar 1 uur en 8 minuten ipv 2 uur. Kun je hem opnieuw aanbieden? Rob
  26. Gaaf Ben, en uiteraard dank voor het delen. Dat is inderdaad de altijd enthousiaste Erwin vd Bliek. Zijn vriend Marc Pols (Mark van Dale) haalde hem een tijdje later naar zijn station Paradise FM, het vervolg op TROS Paradise. Uiteindelijk kwam er naast Paradise FM nog een tweede station met enkel gouwe ouwe hits; GOLD 915. Jammergenoeg heeft deze maar heel kort uitgezonden en is er op die frequentie nu Hitradio 915 te horen. Oude fragmenten van Gold 915 of TROS Paradise zijn meer dan welkom https://pixeldrain.com/u/Kkor392H
  27. Caroline-North-Live from the Ross Revenge (za.-22-zo.-23-juni-2019). 1-Saturday-0600-2400. https://we.tl/t-GZwlHjBM7U 2-Sunday-0000-2100. https://we.tl/t-OBqtMIkw0h Link werkt tot 02-juli-2019. Groet Henk.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.