Jump to content

Contributors to this blog

Antenne Domstad start met live programmering

Sign in to follow this  
Dutch Radio

433 views

Antenne Domstad start een jaar na de eerste uitzenddag met live programma’s. Het muziekradiostation dat uitzendt vanuit de binnenstad van Utrecht voegt op 5 augustus incidenteel live programma’s toe aan de programmering. Tot nu toe was op het radiostation een non-stop muziekformat te horen maar daar brengt oprichter Christian Laurman nu verandering in. “Het wordt tijd voor live programma’s. “Nu steeds meer mensen het station weten te vinden, willen we ook meer variatie aanbieden.” aldus Laurman. De aftrap wordt gedaan op zondag 5 augustus door Christian Laurman en twee dj’s.

 

Vervolgens zullen de live shows worden aangekondigd via de website van Antenne Domstad en via Facebook. Voorlopig zijn de uitzendingen nog incidenteel maar daar komt binnen een jaar verandering in. De dj’s zullen elkaar in grote variatie afwisselen dus houd de site goed in de gaten!

 

Antenne Domstad werd een jaar geleden gesticht door media duizendpoot Christian Laurman. Naast zijn werk als regisseur en producer maakte hij vorig jaar eindelijk tijd voor zijn grote liefde radio. Hij begon op 14- jarige leeftijd bij de lokale Utrechtse zender Stadsomroep Utrecht samen met leeftijdsgenoten Gerard Ekdom en Silvan Stoet. Hoewel hij uiteindelijk bij de televisie belandde als regisseur, liet de liefde voor radio hem nooit los. Hij kocht een radiofrequentie en bouwde zijn eigen studio en sinds vorig jaar augustus is Antenne Domstad in de lucht. De zender is te beluisteren via de AM frequentie op 1584 kHz En via www.antennedomstad.nl.

 

Bron: Antenne Domstad

  • Like 1
Sign in to follow this  


0 Comments


Recommended Comments

There are no comments to display.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.