Spring naar bijdragen

Sky Radio groeit in één jaar tijd met 14% in doelgroep 20-49 jaar


de redactie

766 weergaven

Sky Radio heeft in de meetperiode juli-augustus 2020 een marktaandeel van 9,7% opgehaald in de doelgroep 20-49 jaar. Een stijging van 14% ten opzichte van dezelfde meetperiode vorig jaar. Ook in haar kerndoelgroep, Vrouw 25-49 jaar, laat Sky Radio met een marktaandeel van 12,4% een mooie groei zien ten opzichte van 2019 (10,6% marktaandeel, stijging van 17%). Dit blijkt uit de meest recente luistercijfers van NLO/GfK. Met deze cijfers en minder dan 100 dagen tot Kerstmis gaat Sky Radio de kerstperiode vol vertrouwen tegemoet.


Sky Radio stond de maanden juli en augustus in het teken van de zomer, met nieuwe zomerhits én echte klassiekers. Luisteraars konden genieten van een hitlijst met de allerbeste zomerhits, de Summer Top 101 en op extreem warme dagen werd er een tropische playlist uitgezonden voor het ultieme zomergevoel. Daarnaast was er een Disney-actie, want het attractiepark in Parijs opende haar deuren weer sinds lange tijd (vanwege Covid-19) en dat werd gevierd met onder andere deze actie bij Sky Radio.

 

Sky-persbericht-grafiek.jpg.6be8b197e8ff57f02a04d041224b1dd3.jpg

Bron: NLO/GfK ma-zo 06:00-24:00 uur, 20-49 jaar, vrouw 25-49 jaar, jul-aug 2020 vs 2019

0 Opmerkingen


Aanbevolen antwoorden

Er zijn geen opmerkingen.

Gast
Een opmerking toevoegen...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.