Spring naar bijdragen

06-03-1987 - VOO - H3 - Adam Curry - Top 40


Vincent

Aanbevolen berichten

Op 6 maart 1987 presenteerde niet Lex Harding maar Adam Curry de Top 40. De 'volle' drie uur radio:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Bedankt Vincent, voor de Top 40 van deze gedenkwaardige dag. Even later zou voor Zeebrugge de Herald of Free Enterprise vergaan (en werd in Breda, op hetzelfde tijdstip, mijn piratenzender in beslag genomen...).

Gefeliciteerd trouwens, met dit prachtige medium! Ik heb al veelvuldig van de bedankknop gebruik gemaakt!

Hartelijke groet en veel succes!

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Vincent, voor de Top 40 van deze gedenkwaardige dag. Even later zou voor Zeebrugge de Herald of Free Enterprise vergaan (en werd in Breda, op hetzelfde tijdstip, mijn piratenzender in beslag genomen...).

Gefeliciteerd trouwens, met dit prachtige medium! Ik heb al veelvuldig van de bedankknop gebruik gemaakt!

Hartelijke groet en veel succes!

Martin

Ja Martin, zo'n dag vergeet je dan ook nooit meer. Ik kan me die dag ook nog goed herinneren en luisterde 's middags op m'n werk naar Veronica met de Top 40 en hoorde tijdens de Avondspits dat enge bericht. Wat jaren erna zou ik nog vaak met die boten meegaan naar Engeland.

Je piratenzender inbeslagname is ook een dag om nooit meer te vergeten. Kan de mijne in 1983 ook nog zeer goed herinneren als de dag van gisteren.

Groetje,

Martin J.A.

(die ook zo heet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede vriend bezorgde me een flard van Radio Noordzee in Watervliet (B). Deze zender van het toenmalige CBT (nu Broadcast Partners) richtte zich op Zeeuwse luisteraars.

De nieuwslezer had op vrijdag 6 maart 1987 om 19.00 uur zijn laatste bulletin van die dag gelezen en wilde per auto huiswaarts gaan. Toen hij zijn scanner aanzette, hoorde hij echter een bericht dat uitmondde in een korte, maar niet minder schokkende, nieuwsflits. Het fragment dateert van circa tien minuten na het kapseizen van de Herald of Free Enterprise:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CFPTDCKIQX4U.mp3

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goede vriend bezorgde me een flard van Radio Noordzee in Watervliet (B). Deze zender van het toenmalige CBT (nu Broadcast Partners) richtte zich op Zeeuwse luisteraars.

De nieuwslezer had op vrijdag 6 maart 1987 om 19.00 uur zijn laatste bulletin van die dag gelezen en wilde per auto huiswaarts gaan. Toen hij zijn scanner aanzette, hoorde hij echter een bericht dat uitmondde in een korte, maar niet minder schokkende, nieuwsflits. Het fragment dateert van circa tien minuten na het kapseizen van de Herald of Free Enterprise:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-CFPTDCKIQX4U.mp3

Martin

Kan me dat station zeker nog goed herinneren. Al zat ik er erg ver weg van en nog .... Daar was ik toen ook te beluisteren onder de naam Tom van Dauven en een bekende las toen het nieuws daar. Bob de Groot verhuisde naar het noorden en daar heb ik nooit meer iets van gehoord.

Groetje,

(ook) Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Op 6 maart 1987 presenteerde niet Lex Harding maar Adam Curry de Top 40. De 'volle' drie uur radio:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Kan iemand deze opnieuw uploaden. Ik ben al een flinke tijd op zoek maar kan ze niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 years later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.