Spring naar bijdragen

Waar luister je mee?


Juul

Aanbevolen berichten

Met deze ontvanger speur ik zo af en toe de MW en KG banden af. Maar ik heb nogal veel weilanden in de buurt met schrikdraad dus storing genoeg, helaas.

Ik heb de ontvanger zo gemaakt dat ik hem kan "besturen" met een Sinclair ZX81 computer uit de jaren 80 maar er is 1 probleem, ik heb geen ZX81 meer.

Juul

gIXiN1Cj2Fu.jpg

SyjdUa.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de Icom zeer goed, luisterde er vroeger ook mee. Anderhalf jaar geleden heb ik de luisterhobby weer opgepakt. Ik zal er de komende tijd wat over schrijven hier. Ik ga ondertussen verder met het schrijven van een verhaal van een radio die vandaag arriveerde na te zijn omgeruild ivm een defect,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

IK luister ( zend ) in de ether met een Yaesu ft 450 en daar naast nog een digitale ontvanger de papp radio van hjcb.

Daar naast nog een internet ontvanger de freecom music pal.

Als antennes gebruik ik een G5rv junior voor de hogere banden ( zenden doe ik er mee op 20 en 40 meter en voor de lage banden een ala welbrook loop antenne alleen ontvangst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.