Spring naar bijdragen

Programma tune - Titel & uitvoerende ???


Peter Petersen

Aanbevolen berichten

Luister naar fragment van Radio Delmare met de dagsluiting op 10 sep 1978 en de programma tune van & met Rob van de Meer en Jan Römer.

Tjonge jonge ik breek m'n hersens er al maanden op... het ergste is nog, volgens mij heb ik het nummer op CD of vinyl maar van wie was het ook al weer en wat is de titel ??

Download: Please login or register to see this link.

Wie weet titel & uitvoerende ? Ik hoor het graag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister naar fragment van Radio Delmare met de dagsluiting op 10 sep 1978 en de programma tune van & met Rob van de Meer en Jan Römer.

Tjonge jonge ik breek m'n hersens er al maanden op... het ergste is nog, volgens mij heb ik het nummer op CD of vinyl maar van wie was het ook al weer en wat is de titel ??

Download: Please login or register to see this link.

Wie weet titel & uitvoerende ? Ik hoor het graag...

Het is van David Shire – Manhattan Skyline uit de film Saturdaynight fever.

Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Heel veel dingen zijn altijd snel te vinden als je gaat naat www.soundscapes.info

daar zie je de zeezenderdiscografie als een van de d bases staan waar duizenden dingen zijn verzameld op dit gebied en inderdaad in categorie 5 onder d vind je de tune terug en uiteraard is via search op de site in dit geval zoeken op de naam Delmare en de naam van de deejay een snel antwoord mogelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.