Spring naar bijdragen

Pink Floyd story


Juul

Aanbevolen berichten

Juul,

Ik heb Pink Floyd echt leren kennen naar aanleiding van hun Division Bell tour in 1994. Voordien kende ik enkel The Wall. Het was een mooie septemberavond in 1994 op de weide van Werchter. Met een twintigtal 'mannen' al vroeg vertrokken om er een fantastische avond van te maken. Wat ik toen op de weide gezien heb, overtrof mijn stoutste dromen : een fantastische sound, prachtig spektakel, overweldigende show. Die twintig stoere mannen waren na afloop toch wel een beetje stil, onder de indruk van wat ze hier hadden gezien. De dag nadien prompt naar de cd-shop en meteen al hun toen beschikbare cd's gekocht. Jammer dat ik ze pas zo laat heb leren kennen.

Fantastische bijdrage, Juul, waarvoor dank !

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BBC producties zijn altijd welkom Juul. Ik heb trouwens even in de database gekeken en kan geen Poster serie vinden die gemaakt is naar aanleiding van deze productie. Klopt dat?

Dat klopt. Ik weet niet meer waarom we er niet aan toegekomen zijn. Nu ja, nu dan maar.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hier is deel 2.

Vinden jullie het wat? Of doe ik alle upload moeite voor niks. Want mijn upload snelheid is erg laag, woon ver van de centrale nl.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DJUCOQSPCUWX.zip

Juul

Je upload moeite is absoluut de moeite waard. Je doet mij er een heel groot plezier mee! Heel erg bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit op het moment naar deel een te luisteren van de serie en ben echt aan het genieten. De muziek is er bij mij met de paplepel ingegoten. Een aantal jaar geleden naar Roger Waters in de Gelredome geweest. Helaas afgelopen jaar niet. Inmiddels al tientallen keren de film the wall gekeken en deze eerste aflevering is een prachtige aanvulling op wat er voor die periode aan muziek is gemaakt. Heel mooi ook om te horen hoe ze kleine stukjes uit de muziek van de band in de commentaren door hebben verwerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.