Spring naar bijdragen

RNW stopt per 11 mei 2012


Juul

Aanbevolen berichten

@Juul,

Kun je de video die je gedownload hebt op Media fire o.i.d. plaatsen.

We hebben het hier wat mij betreft over een stukje radio geschiedenis en de website van RNW heeft ook maar een beperkte

houdbaarheid. Zou jammer zij als dit filmpje niet meer te zien is omdat in een (volgende) bezuinigingsronde de website op zwart gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Juul,

Kun je de video die je gedownload hebt op Media fire o.i.d. plaatsen.

We hebben het hier wat mij betreft over een stukje radio geschiedenis en de website van RNW heeft ook maar een beperkte

houdbaarheid. Zou jammer zij als dit filmpje niet meer te zien is omdat in een (volgende) bezuinigingsronde de website op zwart gaat.

Je kunt 'em hier vinden: ( als ik 'em moet uploaden duurt het bij mij zo'n 45 minuten., ik heb een langzame verbinding)

Juul

http://www.rnw.nl/nederlands/video/de-laatste-tien-minuten-vanuit-hilversum

of

http://www.rnw.nl/nederlands/article/de-radiomarathon-live-blog

sphnXyuS6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mening over dit gebeuren......

Dit is de eerste schoonmaak in Hilversum, moge de rest van de publieken volgen ik vindt het wel best, heb niets met het bestel en gesubsidieerde omroepen.

Ik persoonlijk ben voor de commercie laat de inkomsten van programma's het maar voor het zeggen hebben.

Hier door beslissen mensen wat ze willen zien en wat niet, wat veel kijkers trekt is het kassa en wat juist niet veel kijkers trekt kan dan vroeg tijdig de stekker worden uitgetrokken, zonder het eeuig door blijven modderen met slecht beoordeelde programma's.

En kwaliteit, dat gaat dan wel vanzelf naar boven komen drijven.

Nee geef dan de veel verspilde subsiedies die rond gaan bij de publieken een andere nuttiger besteding, de gezondheids zorg, dan een paar ego's ( oa van Niewkerk of een de Leeuw ) hun zakken laten vullen met belasting centen terwijl de zorg financieel nauwelijks hun hoofd boven water kunnen houden.

Met die laatste zin ben ik het dan wel weer eens.

Overigens: "Ik kijk weinig televisie want ik vind mezelf wel dom genoeg".

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.