Spring naar bijdragen

Coca Cola Reklame's gezocht.


mart538

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een CD (met vele bekende stemmen) uit de serie "Things go better with Coca Cola".

Als bonus staat ook de reclamesingle van The Golden Earring erbij. Die staat niet op de CD, maar die vond ik laatst in een forum (uiteraard gaan alle credits naar de originele poster wiens naam ik helaas vergeten ben, excuses daarvoor).

Anyway, hier is de bedoelde CD:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UGP7PGQKKVJZ.zip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze natuurlijk ook nog, maar dan wel heel erg ver terug in de tijd, dus uit het commerciële begin van Coca Cola.

Please login or register to see this link.

Warning: This post is just for real OLD commercial geeks only!

This is REAL old stuff.

Ditmaal een set van 20 oude Coca Cola songs uit het hele vroege begin van Coca Cola toen er nog gewerkt werd met sponsor songs.

Songs met welluidende titels als:

We found that he'd been drinking Coca Cola

My Coca Cola bride

When the Do-do bird is singing in the Coca Cola tree

Coca Cola Gilde

My Coca Cola Belle

Follow me gilrs, to the Coca Cola Fountain and be my Coca Cola Girl

Coca Cola blues.

Coca Cola rag

Coca Cola march

Sweet Coca Cola bush (ik wil niet weten wat hier dit betekend )

Coca Cola waltz

Co-ca-co-la Joe

Rum and Coca Cola

Coca Cola nada mas

Coca Cola polka.

De songs komen uit 1907-1948

Of course all the posted commercials on this forum are just for discussing and comparing songs/radio commercials and Coca Cola comm. in particular and are not for re-use in any way. Al © The Coca Cola Company.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Op Manx Radio hoor je zaterdagochtends in het programma Carnaby Street van Chris Williams ook nog wel wat Coca-Cola reklames voorbij komen en ook vele andere die op o.a. Caroline en London zijn uitgezonden. Uitzendingen starten 09.30 en eindigen om 11.30 Nederlandse tijd. Leuk programma. www.manxradio.com.

De voorgaande zijn te downloaden via www.azanorak2.com.

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier mal eine 17 cm LP "Things go better with Coke" aus Deutschland.

Erschienen 1971 als Werbung der Coca Cola Gesellschaft mit Dave Dee, Dozy,Beaky,Mick&Tich and Petuela Clark, The Supremes, Ray Charles

http://www6.zippyshare.com/v/54683018/file.html

Gruss Reiner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Ik heb nog een CD (met vele bekende stemmen) uit de serie "Things go better with Coca Cola".

Als bonus staat ook de reclamesingle van The Golden Earring erbij. Die staat niet op de CD, maar die vond ik laatst in een forum (uiteraard gaan alle credits naar de originele poster wiens naam ik helaas vergeten ben, excuses daarvoor).

Anyway, hier is de bedoelde CD:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-UGP7PGQKKVJZ.zip

Beste René,

Wil je deze ajb nog een keertje uppen? Ik zie 'm nu pas en hij is expired helaas. Alvast bijzonder veel dank.

Groet,

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Hierbij een montage van een aantal Coca Cola commercials (eind jaren '60 / begin jaren '70) met de titel it's the real thing.

Je hoort o.a. The Fortunes, Fith Dimention, Sandpipers, Impressions, Jerry Lee Lewes, Vanity Fair, Mary Hopkin en een instrumentale versie.

Please login or register to see this link.

En hier is de Coca Cola commercial gezongen door Sandra en Andres met de titel Echt is echt en Coke is Coke uit 1971.

Please login or register to see this link.

En hier is de Coca Cola commercial gezongen door de Tee-set met de titel Echt is echt en Coke is Coke uit 1971.

Please login or register to see this link.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.