Spring naar bijdragen

27-01-1984 - Radio Caroline - 1e dag reclame (?)


Vincent

Aanbevolen berichten

Ruim 4 uur durend programma van Radio Caroline. Volgens de doos uit 1984 met als opmerking: eerste dag reclame op Caroline. Gesplitst in 2 bestanden, afkomsting van Cas.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Ik heb nog geen tijd gehad om te luisteren. Als iemand de datum weet hoor ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruim 4 uur durend programma van Radio Caroline. Volgens de doos uit 1984 met als opmerking: eerste dag reclame op Caroline. Gesplitst in 2 bestanden, afkomsting van Cas.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Ik heb nog geen tijd gehad om te luisteren. Als iemand de datum weet hoor ik het wel.

Ik zal kijken< luisteren> of ik er koffie van kan maken, de datum bedoel ik dus.

De1e dag reclame dus, Ronans droom met de Ross was een succesvolle Pan European commercial offshore radio border blaster, helaas de realiteit was anders. Eind 83 en gedurende een groot deel van 84 bleek weer dat the Lady haar broek niet op kon houden. Welnu niets nieuws want dat kon ze met uitzondering van medio 66 tot medio 67 nooit. Maar dat is the magic and calming influence van the Lady zou onze Ier wel gezegd kunnen hebben. Gelukkig kwam het schip met geld in het laatste deel van 84,precies om 5 voor 12, in de vorm van lifesaving injections van de jongedame Monique. De Vlamingen en Ollanders rekten het offshore leven van oudtante Carol gedurende 4driekwart jaar, maar das de charme van the Lady. Overigens die commercials waren voor 90% in house commercials om reeds verstrekte diensten terug te betalen aan deze adverteerders, maar het klonk in ieder geval wel leuk.

Ik stel voor deze superkwaliteit opnames in het vervolg "the CasTapes" te noemen.

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een slag om de arm was het 28 januari 1984. In het nieuws een item over een neergeschoten Frans vliegtuig boven Tjaad Zie http://news.google.com/newspapers?nid=1916&dat=19840126&id=fP5IAAAAIBAJ&sjid=fgUNAAAAIBAJ&pg=1304,3807551

De Fransen reageerden op het neerschieten op de 26e, zo'n reactie komt in de politiek meestal na 2 dagen.

Wederom 4 prachtige uren Caroline.

Paul de Haan

PS nagekomen bericht, enkele minuten luisterend hoor ik Archer zeggen dat het vrijdag 27 januari 1984 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens die commercials waren voor 90% in house commercials om reeds verstrekte diensten terug te betalen aan deze adverteerders, maar het klonk in ieder geval wel leuk.

Ik vond die reclames in die tijd ook best wel leuk om aan te horen.

Vooral die reclame voor Jordache Jeans, al waren ze geloof ik in 1984 geen eens te koop in Europa.

Het bedrijf Priority Air Freight een van de adverteerders, maakte later bekend te profiteren van een enorme omzetstijging, door de commercial op

Radio Caroline.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.