Spring naar bijdragen

Band met tunes


Vincent

Aanbevolen berichten

Hi Vincent,

Leuk deze bandjes werden te koop aan geboden door Jan van Daalen,ik heb er ook nog en stuk of 4,en de laatste die Jan uitbracht was en cassette met 60 min Reklame"s v/d de zeezenders in studio kwaliteit,heb je deze toevallig.

Mart538

Helaas niet Mart, de andere heb ik niet. Dus als je het wil aanvullen, graag.

Ik heb niet veel met tunes & jingles, maar deze viel mij op omdat ik niet na een paar minuten de geluidsknop uitzette. Deze band komt overigens uit de collecie van Cas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank Vincent,

Altijd leuk om te horen.

Ik heb een vraag aan de leden......hebben jullie ook zo een moeite met downloaden met Mediafire? Het duurd erg lang voor dat ik een screen krijg met "Save Us", veel reclamen, popup sreens, try again, OOPS there s a probleem, etc etc.

Ik woon in West Australia, ook bekend als WA. Hier zegt men "Wait Awhile" WA dus.

Soms 20 minuten is heel gewoon en dan de volgende keer je hebt the connectie direct.

Groeten al

Dyo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank Vincent,

Altijd leuk om te horen.

Ik heb een vraag aan de leden......hebben jullie ook zo een moeite met downloaden met Mediafire? Het duurd erg lang voor dat ik een screen krijg met "Save Us", veel reclamen, popup sreens, try again, OOPS there s a probleem, etc etc.

Ik woon in West Australia, ook bekend als WA. Hier zegt men "Wait Awhile" WA dus.

Soms 20 minuten is heel gewoon en dan de volgende keer je hebt the connectie direct.

Groeten al

Dyo

Heb ik ook last van. Regelmatig duurt het een kwartier of langer om 100 Mb binnen te halen. Gelukkig heb ik meerdere pc's, maar handig is het niet.

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.