Spring naar bijdragen

1992-09-23 - Z100 New York - Chris Jagger


Vincent

Aanbevolen berichten

In de opname zit een promo voor het nieuwe seizoen van "the simpsons" (plm. 40:00). Ze zeggen hierin "this thursday" en dan een beschrijving van de eerste aflevering van het seizoen. Die aflevering is op 24 september 1992 uitgezonden (zie: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Simpsons_(season_4) ). Om de een of andere reden heb ik het idee dat dit een weekend opname moet zijn, ik vermoed dus de 19e of 20e september 1992. In ieder geval is de opname van tussen de 18e en 24e september 1992. Wie komt dichterbij?

De dj weet ik niet. Eerste stuk lijkt nonstop, na de toth hoor ik de dj iets zeggen als C-Jo.

UPDATE: de opname is van 23 september 1992. In een bumper na de simpsons promo werd vermeld dat de show "tomorrow" op tv is.

UPDATE2: halverwege ineens laatste stukje van u2. Daar zit dus een knip in de opname. Zal wel het bandje omdraaien zijn, maar kan dus ook andere dag zijn,

UPDATE3: Als ik het goed verstaan heb komt na plm 10 minuten (52 min in opname) de toth van 6 uur. dj: Chris Jagger. Datum nog onbekend Datum: 23 september 1992

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.