Spring naar bijdragen

Max Perry


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

Ik ben de laatste tijd bezig de Delmare programma's uit mijn verzameling terug te luisteren.

Daarin kwamen een aantal platen voor waarvoor vermoedelijk werd betaald; ze werden tenminste behoorlijk geplugd.

Een daarvan is van Max Perry. Het nummer heet Hilversum Concerto.

Ik was afgelopen week blij verrast deze single in de betere uitverkoopbakken te vinden voor het bedrag van 1 euro.

Voor de liefhebbers hierbij de mp3 : http://www.mediafire.com/?gt9owmfsj955cib

Mocht er ook belangstelling voor de hoes zijn dan hoor ik het wel.

Jan-Fre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12 augustus namen Jan Oliernoot (Leen Vingerling) en Kees Mulder de zender over om zo een nieuwe start te maken voor het station. Veel kwam daar niet van terecht want dezelfde dag waren beide al van boord omdat het slecht weer werd. Vanaf dat moment deed Johan Rood het in z´n eentje. Op 22 september kreeg hij nog gezelschap van een zekere Hans, maar die was de volgende dag al weer van boord.

In de uitzendingen na 12 augustus heb ik eigenlijk nooit meer een echte Enterschijf gehoord, hoewel wel ongeveer ieder uur Puzzle werd gedraaid met Living in Love.

Mocht ik nog een echte enterschijf tegenkomen meld ik dat.

Het hoesje komt er aan, de scanner moet eerst even weer in stelling worden gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.