Spring naar bijdragen

Soulshow


Vincent

Aanbevolen berichten

De Soulshow van Ferry Maat heeft ruim 36 jaar bestaan en is te horen geweest bij RNI, TROS. Radio 10, Radio 538 en Radio Veronica. Voor Radiopedia is dit artikel samengesteld: http://www.radiopedia.nl/wiki/Soulshow

Aanvullingen zijn welkom.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Vincent,

Twee aanvullingen:

Ferry wist al voor het einde van Noordzee dat hij per 1-10-74 bij de TROS aan de slag zou gaan, en dus ook dat de Soulshow zou doorgaan.

De Soulshow was niet enkele weken beperkt tot een uurtje per week, maar 2 jaar, Pas met ingang van 1 oktober 1976 was het programma van 20 tot 22 uur te horen, tot die tijd van 20 tot 21 uur. Pas vanaf april 1985 was het programma van 19 tot 21 te horen.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
Op 22-3-2012 om 20:11 zei Tom Maat:

Heel erg bedankt, zijn er misschien ook nog opnames uit de Radio 10 periode?

Hallo Tom,

helaas niet veel, heb wel eens navraag gedaan bij Dennis verheugd, vervolgens niets meer gehoord,nog een bericht gestuurd via FB en toen verwees hij me naar iemand anders,die er meer vanaf zou weten,enfin die persoon een mail gestuurd eind september,maar het blijft nog steeds stil...jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei The Dude:

Hallo Tom,

helaas niet veel, heb wel eens navraag gedaan bij Dennis verheugd, vervolgens niets meer gehoord,nog een bericht gestuurd via FB en toen verwees hij me naar iemand anders,die er meer vanaf zou weten,enfin die persoon een mail gestuurd eind september,maar het blijft nog steeds stil...jammer...

 

Bedankt voor het proberen...wie weet duiken er nog eens wat opnames op....helaas de casettes die ik had zijn tijdens een verhuizing zoek geraakt :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aaai da's jammer man,ja wie weet wat er nog eens opduikt van stoffige zolders en muffe kelders inderdaad,als ik zo kijk op onze site digitaal.nl, missen we nog wat uit de jaren 84 + 85 en inderdaad Radio 10.... en opnamen van voor Februari 1981. Ik moet nog bij iemand langs voor het,als het goed is volledige spul van de radio 538 periode.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De uitzendingen 2004-03-01 , 2004-06-26 , 2004-05-22 en 2004-04-17

Is daar iets van bekend, hebben mensen die hier al want ik vind die net tussen mijn oude maxells.

 

Kan ook wachten op het soulshowtopic dat Dave76 wil gaan doen Eerst zou er begonnen worden met het Avondspitstopic meen ik.

 

Affijn, ik heb ze apart gelegd.

 

grt. June

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.