Spring naar bijdragen

Minder voetbal bij PO


Juul

Aanbevolen berichten

"Minder voetbal bij de PO?

Daar hadden "Henk en Ingrid nog niet aangedacht...........".

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Internet-Media/article/detail/3234681/2012/04/02/Bezuinigingen-Publieke-Omroep-Straks-minder-voetbal-bij-de-NOS.dhtml

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar volgens Jan de Jong, algemeen directeur van de NOS, betekent minder geld niet automatisch minder voetbal.

http://nos.nl/artikel/358070-npo-minder-voetbal-bij-omroep.html

Robin

Hoi Robin,

En dit zegt Henk Hagoort, de baas van de zaak:

http://www.destentor.nl/regio/10780360/Minder-voetbal-door-bezuinigingen-omroepen.ece

Was een ANP bericht.

Groet aan de voetbal liefhebbers en Henk en Ingrid.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich geen probleem mee, het is immers betaald voetbal. Wat mij betrefd hoort het bij de commercieëlen

Ik ben zelf geen voetbalfan, maar toen de eredivisie bij de commerciëlen zat, werd er steen en been geklaagd over de verslaggeving en de strategische (maar hinderlijke) reclame-onderbrekingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hele voetbal kan me gestolen worden !

Zo dat is er uit. ;)

Wat me altijd al heeft gestoord is het gezwam er om heen. Elke fout moet eindeloos worden recht gepraat.

Overigens ben ik heus wel een sportliefhebber alleen niet van voetballen. Maar ook bij mijn favoriete sporten hoef ik al dat gezeur niet.

Wanneer ik bijvoorbeeld wielrennen kijk, dan is dat altijd via de VRT en nooit (!) via de Nederlandse zenders. Verder zet ik vaak het geluid uit.

Alleen bij autosport weer niet. Ik wil die motoren horen janken dus als ze nu eens het gepraat zouden scheiden van het motorgeluid ....

Of de verslaggever thuis laten, dat scheelt weer geld !

Helemaal geen sport meer op tv zou ik ook niet erg vinden. Het is juist erg leuk om het live mee te maken.

Afgelopen jaar, in een klein dorpje in Frankrijk, de Tour de France voorbij zien komen en al zie je niets van de wedstrijd zelf, het hele gebeuren zou ik voor geen goud willen missen. Deze zomer zijn we weer binnen 20 km van een van de laatste etappes op vakantie, dus jullie weten wat we gaan doen. Ook diverse autosporten heb ik in levende lijve meegemaakt en ook daar kan de tv niet tegenop.

Als ik nu mijn verhaal nog eens doorlees, is mijn conclusie dat de sport wat mij betreft volledig van het scherm mag.

Trouwens, het hele tv gebeuren kan ingeperkt worden. En dan heb ik het alleen over de PO, de commercielen kijk ik nooit.

Gewoon minder programma's maar meer kwaliteit ?

Maar goed, in het verleden heb ik dit al meer geschreven dus ik stop er maar mee.

Een fijne voortzetting van de maaltijd gewenst, met spekjes en zo ....

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groet aan de voetbal liefhebbers en Henk en Ingrid.

Lees hier de reacties van Henk en Ingrid. ;-)

http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/04/er-kan-nog-veel-meer-worden-bezuinigd-op-de-po

Robin

( Ook al geen voetbal liefhebber )


Trouwens, het hele tv gebeuren kan ingeperkt worden. En dan heb ik het alleen over de PO,

Eén publieke zender voor zowel tv als radio voor (vooral) nieuws lijkt mij ook genoeg.

de commercielen kijk ik nooit.

Kan ook minstens de helft van verdwijnen, zijn toch vrijwel allemaal baggerzenders.

Gewoon minder programma's maar meer kwaliteit ?

Zoveel kwaliteit is er niet dus kan makkelijk uitgezonden worden via één zender.

Trouwens waarom zou je nog televisie kijken?

Alle goede series, films , nieuws ect.... haal je (gratis) binnen via Internet (BitTorrent en/of Usenet) en kijk je wanneer je wilt en (vaak) zonder reclames.

En stel je voor dat je eens iets spraakmakend mist, dan kijk je het gewoon via uitzending gemist.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer ik bijvoorbeeld wielrennen kijk, dan is dat altijd via de VRT en nooit (!) via de Nederlandse zenders. Verder zet ik vaak het geluid uit.

Jep ik ook, maar vooral omdat ik Maarten 'het nieuwe wielrennen' Ducrot niet uit kan staan. Doe mij maar de Belg (zondag ook tijdens ronde v vlaanderen) of anders tvbeeld + Radio Tour.

Afgelopen jaar, in een klein dorpje in Frankrijk, de Tour de France voorbij zien komen en al zie je niets van de wedstrijd zelf, het hele gebeuren zou ik voor geen goud willen missen. Deze zomer zijn we weer binnen 20 km van een van de laatste etappes op vakantie, dus jullie weten wat we gaan doen. Ook diverse autosporten heb ik in levende lijve meegemaakt en ook daar kan de tv niet tegenop.

Ik dacht altijd dat het flauwekul was daar zo langs de weg te staan, maar toen de tour in Rotterdam was ben ik voor het eerst wezen kijken. Heb echt genoten! Afgelopen juni ook naar het NK in Ootmarsum geweest (toen nog om de hoek wonend ;))

Hoewel ik voetbal wel leuk vind heb ik dat gezeur over bord op schoot en al die andere flauwekul argumenten nooit begrepen. Het spelletje is gewoon entertainment. Al dat sentimentele geneuzel over nationale sport is wat mij betreft echt onzin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.