Spring naar bijdragen

tineke op radio 192


h.roos

Aanbevolen berichten

beste forum vrienden,zijn er ook uitzendingen van tineke op radio 192 bewaard gebleven.verder ben ik nog op zoek naar de openings uren van radio 192,vooral de uren met bul verweij.mischien ka iemand deze hier plaatsen.alvast bedankt.h.roos.

Hé Henk,

"wat ben je druk". Ben je de schade aan het inhalen?

groet,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja,de verzamelwoede is toe geslagen juul.ik heb inmiddels een externe harde schijf aan geschaft,had eerst geen idee hoe dat werkte maar het werkt nu.ik zette eerst alles over op dvd,maar het werd hier zo vol,dat een harde schijf er bij toch beter is.vandaar juul.verder draai ik alles af op een oude buizen radio,er staan er hier vier, dat klinkt perfect.onlangs was hier iemand die vroeg wat ik op had staan,ik vertelde hem dat het oude veronica weer terug was,niet wetende dat hij dat zo letterlijk nam,hij heefd de hele avond op zijn radio zitten zoeken.s'avond laat belde hij mij op of ik even bij hem langs wilde komen want hij kon hem niet vinden op de radio.het blijven spakenburgers juul,maar daar weet je alles van.kan me de tijd nog herinneren dat ik vaak met tineke in de veronica studio kwam en taart mee nam,die ik op school maakte,tante erna deelde die dan altijd uit. bij oom bull kwam ik dan ook op zijn kantoor dan keek hij me aan of hij zeggen wou ben je er ook weer,wat een mooie tijd was dat juul,daar zou je alles voor over hebben om die tijd over te doen. peter zal het jacht geweer wel hebben klaar liggen,ik heb in ieder geval het harnas al vast aan getrokken voor geval als hij komt,maar dan ga ik wel een maand bij hij hem schoon maken,daar komen we wel uit,het hoefd niet voor niks,al wil hij er nooit iets voor hebben dat zegt ook wel weer wat over hem.een top gozer.ben meijering zal hem wel verteld hebben wat voor een lief hebber ik ben,gewoon een beetje gek eigenlijk je moet dat ook wel een beetje zijn,anders had ik in het verleden geen eigenaar geweest van roulette 103 dan moet je wel gek zijn. groetjes van henk en allemaal bedankt voor het doen aan mijn verzoek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou martin dan moet je mij maar eens uit komen leggen hoe dat werkt,ik zou niet weten hoe.ik heb de ballen verstand van computers.mijn broer zegt altijd koop maar een koe die leer je sneller fluiten dan mij iets bij brengen op computer gebiedt,ik zit ook alleen maar op deze pagina's verder heb ik totaal geen interesse op computer gebied.maar jongens na zes jaar ziek te zijn geweest,en de dood meerdere malen in de ogen hebben gezien,maar hij mij niet te pakken kreeg hebben we de humor weer terug en daar gaat het uit eindelijk om.tot op de veronica dag dan zien we elkaar wel weer.groeten van henk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik je duidelijk wil maken Henk, is dat je je bestanden (radioprogramma's) niet enkel op één externe harde schijf moet opslaan. Laat ze bv. ook op de harde schijf van je computer staan. Is die daarvoor te klein, schaf dan een tweede externe harde schijf aan. Na het downloaden (binnenhalen) sleep je de bestanden gewoon naar beide schijven. Dan ben je niet alles kwijt als er één crasht.

Daarnaast is het aan te bevelen om een derde externe harde schijf met een kopie van al je bestanden bij iemand anders thuis te bewaren. Voor het geval je wordt getroffen door bv. brand of blikseminslag. In je omgeving is vast iemand die je kan helpen.

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Martin, verstandig om je backup op een andere locatie op te slaan. Ik heb een backup van mijn bestanden buiten de deur ondergebracht.

Twee maanden terug ook brand gehad. Gelukkig was mijn zoon thuis, hij hoorde de brandmelder. Vervolgens heeft hij een brandblusser leeggespoten. Dochter was vergeten haar stijltang uit het stopcontact te halen. Schade viel gelukkig mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig maar Vincent. Op 2 mei a.s. is het vijftien jaar geleden dat bij een brand in mijn woning vrijwel mijn gehele radio en muziekarchief verloren ging. Uitgedrukt in geld was de schade ruim honderdduizend gulden. Maar je weet dat de waarde eigenlijk helemaal niet in geld uit te drukken is. Tegenwoordig leg je voor een paar honderd euro een kopie van al je meuk bij iemand anders in de kast. In 1997 was dat onmogelijk. Daarom raad ik iedereen ook aan om niet te besparen op een schijfje meer voor buitenshuis. Je kan maar nooit weten...

Martin

En Henk: zeg nooit, nooit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je bent altijd welkom martin,iedereen is hier welkom,het huis is 24 uur per dag open voor wie maar wil,als je maar van radio houd.

Woon je nog steeds op de oude plek Henk?

Juul


En ja, 1 backup is geen backup. Vandaar dat ik ook alles zelfs 3 dubbel heb. 2x op MAC en 1x op Windows. En dat ligt bij onze Adriaan.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

niet meer daar juul,woon inmiddels al weer 20 jaar op de kramsvogel,we hebben wel gelaggen daar in de buurt,er zijn daar 3 invallen door de opsporings dienst geweest toen ik nog uitzond onder de naam radio city,maar daar weet je alles van,jij was een van de drie ovrigens zaten ze er alle dier keer mis terwijl we nog geen hemels breed 100 meter verder op zaten.een keer vielen ze bij ons thuis in,ze dachten dat ik zo dom was om thuis te gaan zitten ik zal toen met de zender bij hans en marijke recht er tegen over.hans schrok zich tepletter om dat hij toen nog werkte bij de n.o.s. de kermisklanten waren toen ook nog op bezoek hij is later met zijn vrouw verhuist naar drente.kan je die dag nog herinnneren dat veronica op woensdag in spakenburg was,dat waren ook drie dagen,daar zullen we het verder maar niet meer over hebben,want als ik daar over begin juul wat eens feest en drank festijn was dat.ik denk dat vele veronica medewerkers daar nu nog een kater van krijgen zoveel alcohol als daar door heen gegaan is.groetjes van henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de achter naam weet ik niet meer juul,ik zal dat thuis morgen aan mijn moeder vragen die weet het wel.hij reed toen op een rooie scooter,dat ding starte nooit hij moest hem elke morgen voor hij naar zijn werk ging met zijn vrouw eerst aan duwen.waren wel geweldige mensen,zo kom je ze helaas niet veel meer tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

ja,de verzamelwoede is toe geslagen juul.ik heb inmiddels een externe harde schijf aan geschaft,had eerst geen idee hoe dat werkte maar het werkt nu.ik zette eerst alles over op dvd,maar het werd hier zo vol,dat een harde schijf er bij toch beter is.vandaar juul.verder draai ik alles af op een oude buizen radio,er staan er hier vier, dat klinkt perfect.onlangs was hier iemand die vroeg wat ik op had staan,ik vertelde hem dat het oude veronica weer terug was,niet wetende dat hij dat zo letterlijk nam,hij heefd de hele avond op zijn radio zitten zoeken.s'avond laat belde hij mij op of ik even bij hem langs wilde komen want hij kon hem niet vinden op de radio.het blijven spakenburgers juul,maar daar weet je alles van.kan me de tijd nog herinneren dat ik vaak met tineke in de veronica studio kwam en taart mee nam,die ik op school maakte,tante erna deelde die dan altijd uit. bij oom bull kwam ik dan ook op zijn kantoor dan keek hij me aan of hij zeggen wou ben je er ook weer,wat een mooie tijd was dat juul,daar zou je alles voor over hebben om die tijd over te doen. peter zal het jacht geweer wel hebben klaar liggen,ik heb in ieder geval het harnas al vast aan getrokken voor geval als hij komt,maar dan ga ik wel een maand bij hij hem schoon maken,daar komen we wel uit,het hoefd niet voor niks,al wil hij er nooit iets voor hebben dat zegt ook wel weer wat over hem.een top gozer.ben meijering zal hem wel verteld hebben wat voor een lief hebber ik ben,gewoon een beetje gek eigenlijk je moet dat ook wel een beetje zijn,anders had ik in het verleden geen eigenaar geweest van roulette 103 dan moet je wel gek zijn. groetjes van henk en allemaal bedankt voor het doen aan mijn verzoek.


Oh, wat leuk Henk, ik luisterde vroeger vaak naar Roulette 103. Toen woonde ik nog in Harderwijk en de ontvangst was daar behoorlijk goed. Ik vond het altijd heel professioneel klinken. Heb je misschien nog wat opnamen liggen?

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.