Spring naar bijdragen

Radio Marina 1485 khz


Hotel Amigo

Aanbevolen berichten

De aankondiging is ook nog dat er vanaf medio 2012 vanaf het woelige water zal worden uitgezonden.

Hetgeen natuurlijk wel vragen oproept. Zoals, als de Jenni Baynton gebruikt wordt, wat gebeurt er dan met 1395 kHz? 1485 kHz en 1395 kHz liggen wel erg dicht op elkaar. Of is er een Urker Kotter opgeofferd??

Rob Veld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben hierbij betrokken en momenteel hoorbaar van 7-8 uur en 19-20 uur. Het allerleukst is dat 'we' totaal vrij zijn in de platenkeuze -als het maar tussen 1960-1995 is- en dat uitsluitend oudere radiofreaks de programma's maken. Medio juli starten we op de AM-frequentie.

Oke!

Spannend wat jullie er van maken op AM.....

Groet,

RHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Radio Marina

Leuke muziekkeuze, het klinkt lekker

Ik las over roulerende programma's , ik ga er van uit dat iedere dag dezelfde uren worden herhaald

Of zie ik dat verkeerd??

Wat ik me afvraag is het volgende

3 frequenties vanaf dezelfde boot is dit niet van het goede te veel?

Ik vraag me ook af hoe het met de instraling gaat zitten, zo dicht bij elkaar

Ik wens in ieder geval Radio Marina het allerbeste toe

Een vriendelijke groet, Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Zowel het 1395 als het 1485 signaal zullen door diplexen over de grote mast de ether ingaan. De kleine bijgeplaatste mast is backup voor als er aan de grote mast onderhoud moet worden gepleegd. Diplexn: gebeurde ook in de 80s op de Ross Revenge , Caroline/Monique.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daarmee hopen ze in Flevoland goed te ontvangen te zijn?

Waddenzee horen we hier al nauwelijks (helaas). Niettemin succes daar in het noorden!

Waddenzee 1602 komt niet vanaf het schip maar de landlocatie bij Pietersbierum. De huidige 1395 wel vanaf het schip. Ontvang je dat wel?

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zowel het 1395 als het 1485 signaal zullen door diplexen over de grote mast de ether ingaan. De kleine bijgeplaatste mast is backup voor als er aan de grote mast onderhoud moet worden gepleegd. Diplexn: gebeurde ook in de 80s op de Ross Revenge , Caroline/Monique.

Paul de Haan.

Tussen die 1395 en 1485 kHz zit maar 90 kHz verschil. Als je die 2 frequenties op 1 antenne gaat zetten heb je een goed kans op drama!

Rob V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tussen die 1395 en 1485 kHz zit maar 90 kHz verschil. Als je die 2 frequenties op 1 antenne gaat zetten heb je een goed kans op drama!

Rob V.

Diplexers zijn duur en onhandig.

Wil je de 2e mast als reserve gebruiken heb je nog een diplexer nodig.

Back up voor antenne heeft bijna niemand.

Kortom, weer veel fantasieen.

je wilt niet weten wat ik allemaal op Internet lees over mijn zenders, ik corrigeer allang niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diplexers zijn duur en onhandig.

Wil je de 2e mast als reserve gebruiken heb je nog een diplexer nodig.

Back up voor antenne heeft bijna niemand.

Kortom, weer veel fantasieen.

je wilt niet weten wat ik allemaal op Internet lees over mijn zenders, ik corrigeer allang niet meer.

Ook even kortom door de bocht van mijn kant, ik spui hier niet mijn fantasie. Het spuien van fantasie laat ik aan kleuters over.

Ruudam en zenders? Welke zenders?

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruudam ik corrigeer allang niet meer! Hoezo? Je hebt je naam anders wel veranderd. Of hebben we niet met Ruud Poeze te maken? Laat die slimme Belg aan boord van de JB maar lekker doorwerken en anderen eventueel maar onzin schrijven, maar kom vooral met je eigen naam in dit forum, is wel zo 'fair'

groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.