Spring naar bijdragen

23-09-1973 - Radio Seagull - Andy Archer


Vincent

Aanbevolen berichten

  • 4 months later...

Net pas tijd gehad om deze programma's die ik bijna een half jaar geleden heb gedownload terug te luisteren.

Daaruit bleek dat deze datum niet klopt. 23 september is een zondag. Na ongeveer een half uur zegt Andy Archer : "We featured the Stones on our mondayspecial last night". Er zitten agendaberichten in dit programma voor 27 september 1973. Enige conclusie kan dan zijn dat dit programma is van dinsdagavond 25 september 1973.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net pas tijd gehad om deze programma's die ik bijna een half jaar geleden heb gedownload terug te luisteren.

Daaruit bleek dat deze datum niet klopt. 23 september is een zondag. Na ongeveer een half uur zegt Andy Archer : "We featured the Stones on our mondayspecial last night". Er zitten agendaberichten in dit programma voor 27 september 1973. Enige conclusie kan dan zijn dat dit programma is van dinsdagavond 25 september 1973.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zijn er testuitzendingen begonnen van Radio Seagull op 1395 kHz vanaf de Jenni Baynton die voor anker ligt bij de Pollendam, een strekdam die ongeveer 7 km vanaf Harlingen ligt richting Terschelling. Om 10.28 uur waren de eerste geluiden te horen. Je hoort het inschakelen van de zender en de eerste anderhalf uur van de testen inclusief onderbrekingen. De zender is een Telefunken van 10 kW die in verschillende sterktes kan worden gebruikt, verstelbaar in trappen van 2,5 kW. Klik op onderstaande link. De opnamen zijn gemaakt in Leeuwarden.

http://www.mediafire.com/?743jvb648egk55l

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zijn er testuitzendingen begonnen van Radio Seagull op 1395 kHz vanaf de Jenni Baynton die voor anker ligt bij de Pollendam, een strekdam die ongeveer 7 km vanaf Harlingen ligt richting Terschelling. Om 10.28 uur waren de eerste geluiden te horen. Je hoort het inschakelen van de zender en de eerste anderhalf uur van de testen inclusief onderbrekingen. De zender is een Telefunken van 10 kW die in verschillende sterktes kan worden gebruikt, verstelbaar in trappen van 2,5 kW. Klik op onderstaande link. De opnamen zijn gemaakt in Leeuwarden.

http://www.mediafire.com/?743jvb648egk55l

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zijn er testuitzendingen begonnen van Radio Seagull op 1395 kHz vanaf de Jenni Baynton die voor anker ligt bij de Pollendam, een strekdam die ongeveer 7 km vanaf Harlingen ligt richting Terschelling. Om 10.28 uur waren de eerste geluiden te horen. Je hoort het inschakelen van de zender en de eerste anderhalf uur van de testen inclusief onderbrekingen. De zender is een Telefunken van 10 kW die in verschillende sterktes kan worden gebruikt, verstelbaar in trappen van 2,5 kW. Klik op onderstaande link. De opnamen zijn gemaakt in Leeuwarden.

http://www.mediafire.com/?743jvb648egk55l

Theo

Dag Theo,

Ik denk dat je een beetje in de war bent.

"De ene Seagull is nl de andere Seagull niet"

Het gaat hier over Seagull uit 1973 en Andy Archer.

Maar ja 1973 is ook al weer zo lang geleden, sommige waren nog niet geboren toen......

Misschien kan Vincent of Harmen dit bericht op de juiste plaats zetten?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zijn er testuitzendingen begonnen van Radio Seagull op 1395 kHz vanaf de Jenni Baynton die voor anker ligt bij de Pollendam, een strekdam die ongeveer 7 km vanaf Harlingen ligt richting Terschelling. Om 10.28 uur waren de eerste geluiden te horen. Je hoort het inschakelen van de zender en de eerste anderhalf uur van de testen inclusief onderbrekingen. De zender is een Telefunken van 10 kW die in verschillende sterktes kan worden gebruikt, verstelbaar in trappen van 2,5 kW. Klik op onderstaande link. De opnamen zijn gemaakt in Leeuwarden.

http://www.mediafire.com/?743jvb648egk55l

Theo

Dag Theo,

Ik denk dat je een beetje in de war bent.

"De ene Seagull is nl de andere Seagull niet"

Het gaat hier over Seagull uit 1973 en Andy Archer.

Maar ja 1973 is ook al weer zo lang geleden, sommige waren nog niet geboren toen......

Misschien kan Vincent of Harmen dit bericht op de juiste plaats zetten?

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Theo,

Ik denk dat je een beetje in de war bent.

"De ene Seagull is nl de andere Seagull niet"

Het gaat hier over Seagull uit 1973 en Andy Archer.

Maar ja 1973 is ook al weer zo lang geleden, sommige waren nog niet geboren toen......

Misschien kan Vincent of Harmen dit bericht op de juiste plaats zetten?

Juul

Hallo Juul

Terechte opmerking van je. Ik ben wel op de hoogte van de verschillende Radio Seagulls, maar heb het bericht per ongeluk in de verkeerde afdeling geplaatst. Sorry daarvoor, ook aan Vincent. Heb hem vandaag opnieuw geplaatst. Dus de oude kan hier wat mij betreft weg. Hoop dat ik het nu goed gedaan heb. Overigens was ik in 1973 al wel op deze aardbol....

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.