Spring naar bijdragen

Georgie Fame en ik (schrijf ik bescheiden)


Juul

Aanbevolen berichten

Ik wilde altijd al een programma maken over en met Georgie Fame.

In september 1996 was ie in Laren nh voor het programma Sesjun. Dat kwam vaker voor en ik heb 'em daar uitgebreid geïnterviewd. Minidisc en microfoon op het biljart en hup een MD vol. Een prachtige middag had ik. (ja ik heb ook m'n helden).

De Poster hebben we uitgezonden op 21 september 1996.

Een collega maakte even snel een foto in Nick Vollebrechts Jazz Café.

vlnr. Juul, Henk Meutgeert, Georgie Fame.

Juul

rEcfq2jFtX.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuke foto, Juul! Henk en Georgie spelen volgende maand weer samen en wel met Madeline Bell en het Jazz Orchestra of the Concertgebouw in Singer.

Georgie schreef dit met Steve Gray in 1984 en het werd slechts twee keer voor de NL radio opgevoerd. Nu heeft Henk Meutgeert nieuwe arrangementen geschreven en wordt Singer opgevoerd op 24 mei in de Boerderij in Zoetermeer en op 25 mei in DeLaMar met het Jazz Orch olv Henk Meutgeert en mmv het koor van het Conservatorium van Amsterdam. Solisten zijn uiteraard Georgie Fame en Madeline Bell.

Singer is een jazzmusical geinspireerd op het leven van Madeline Bell.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.