Spring naar bijdragen

"ik kan niet wachten....."


Juul

Aanbevolen berichten

ik kan niet wachten tot de nieuwe single van The Beach Boys uitkomt!

Al vanaf m'n jeugd ben ik fan en ik mocht de hand schudden van Bruce Johnston in onze Veronica studio. Wat wil je nog meer.

De nieuwe single;"That's Why God Made the Radio"

http://www.beachboysfanclub.com/

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik maakte oud collega Lex Harding opmerkzaam, we zijn beiden al "eeuwen" fan van The Beach Boys en zijn antwoord:

" Waanzinnig!!! "

En gelijk heeft ie.

Juul


Ik ben benieuwd hoe het klinkt anno 2012.

Ik kon vroeger ademloos luisteren naar de meeloopband van die bekende Veronica jingle...

(Die ik hier uiteraard niet zal posten...)

Nee dat zou ik maar niet doen. ( heb je de hele kast van Ad soms "geleend" ?) hi

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik zag het.

En.....ik heb het nummer al in de ABTT gehypt voor morgen.

Juul


Geweldig nummer!

@ Juul: Op 2'27" Al Jardine zingt door de Telefunken ELA M251 / "de berelul".

Niels

Ik ben trouwens wel benieuwd met hoeveel tracks ze gewerkt hebben. Brian stond er om bekend dat hij de eerste was die 2 8 sporen machines aan elkaar koppelde in de jaren 60. Maar als ik het filmpje zag wemelde het van de faders. Geweldig om te zien. Wat ik wel ergens las dat ze het allemaal op een MAC computer hadden gedaan en dat maakt mij trots.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch dit maar eens lezen:

http://tweakers.net/nieuws/81611/kaspersky-apple-ligt-tien-jaar-achter-op-microsoft-met-beveiliging.html

hoi Vincent,

Voordat we nu weer een heel "ja-maar-niet" draadje krijgen toch nog even dit :

http://reviews.cnet.com/8301-13727_7-57419244-263/where-did-flashback-start-blame-the-blogosphere/?tag=mncol;txt

En nog een aardige reactie van iemand:

=====

Sure Apple is het nieuwe Evil want veel te succesvol en ze

maken veel te veel winst. En er zijn zat mensen zijn die bij elk

nieuwe malware bericht in combi met Mac OS X alvast de champagne

ontkurken omdat nu eindelijk eens die arrogante Mac gebruikers

een koekje van eigen deeg krijgen: 'Zie je wel ik heb het

altijd al gezegd'.

Maar de werkelijkheid is weerbarstiger en vergeleken met

Windows is Mac OS X nog steeds zo veilig als wat. En dat heeft niks

met security thru obscurity te maken. Eea betekent niet dat OS X

100% onkwetsbaar is, dat hebben we met de recente malware verspreiding

gezien, maar Kaspersky kletst toch echt uit de nek. En met Mountain

Lion (google eens op security daarin - als je meer wil weten) zet Apple

op gebied van veiligheid juist iets neer wat tot veel reacties

leidde in de trant van 'deed MS maar eens hetzelfde...'. En

mocht MS dat doen, bv in de volgende Windows, dan is er voor de

Kaspersky's in deze wereld waarschijnlijk weinig meer te verdienen.

=======

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze long-time Beach Boys-fan (sinds 1979-maar ben dan ook pas van '67) vind dit leuk, 'for old times sake'.

Toch fijn dat de heren alle juridische strijdbijlen hebben begraven, jammer dat Carl en Dennis dit niet meer meemaken (wat ook muzikaal een stuk interessanter was gewerest).

Maar goed: mooi liedje.

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor het attenderen op dit nummer.

Mijn BB-favoriet is "Student demonstration time", maar ook "Good timin' ", en ook.... gr Simon

Oh, dat heb ik nu niet. Bij mij is dat één van de beste popsongs ooit gemaakt 'God only knows". En als "runner up" vind ik "Good Vibrations"

Maar goed dat er verschillende smaken zijn alhoewel leeftijd waarschijnlijk ook een rol zal spelen......

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar het nummer Kokomo vind ik persoonlijk niet te pruimen.

Robin

Tja, dat nummer behoort nu ook niet bepaald tot mijn favorieten. Brian Wilson heeft daar trouwens niets mee te maken gehad. Wrang genoeg is het wel de grootste hit die ze ooit gehad hebben.

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul,

dat heeft niets met leeftijd te maken, maar met liefde voor muziek. "God only knows" IS gewoon een van de beste platen aller tijden. Ik zit nog zo'n 30 jaar van m'n pensioen af ....

Die geweldige CD-box met tig verschillende versies heb ik eindeloos gedraaid, en het nummer geeft me nog steeds kippevel (of is het kippenvel tegenwoordig ?).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben trouwens wel benieuwd met hoeveel tracks ze gewerkt hebben. Brian stond er om bekend dat hij de eerste was die 2 8 sporen machines aan elkaar koppelde in de jaren 60. Maar als ik het filmpje zag wemelde het van de faders. Geweldig om te zien. Wat ik wel ergens las dat ze het allemaal op een MAC computer hadden gedaan en dat maakt mij trots.

Juul

Lekkere muziek!

Maar Juul, ik had net zo lief gezien dat ze die 2 8 trackers weer aan elkaar geknoopt hadden hoor.. ;)

Ligt aan mij... Ik weet het..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het nieuwe album is nu uit, en de NRC van vandaag is zeer lovend. The Beach Boys blijven onovertroffen, 'door Wilsons orkestraties en de gezongen harmonieen. Wilson voegde weer vele instrumenten samen tot weelderige symfonieen, zonder bombastisch te worden, en de vijf vocalisten zijn ouder maar nauwelijks minder soepel. Om beurten nemen hun stemmen het voortouw, zingen achtergrondkoortjes, versmelten, kwinkeleren en dansen als zonnestralen.' Aldus recensente Hester Carvalho.

Ook al te beluisteren via Spotify.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook al te beluisteren via Spotify.

In 30 seconden via BitTorrent gedownload en de meeste nummers klinken erg mooi.

De plaat nog een keer beluisterd en van de 12 nummers vind ik de eerste twee nummers: Think About The Days en That's Why God Make The Radio en de

laatste drie nummers: From There To Back Again, Pacific Coast Highway en Summer's Gone het beste klinken.

Wat song 1 betreft: Think About The Days, kan opgemerkt worden, dat het bijzonder jammer is dat het maar zo'n kort liedje is

Recensie uit de Los ANGELES Times: http://latimesblogs.latimes.com/music_blog/2012/06/album-review-the-beach-boys-thats-why-god-made-the-radio.html

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The Guardian klinkt iets minder positief: http://www.guardian.co.uk/music/2012/may/31/beach-boys-thats-why-review. Al vindt de recensent daar wel dat de plaat eindigt met een 'brilliant three-song suite'.

Mijn eerste indruk: zeker geen verkeerde plaat. Behalve 'Daybreak over the ocean', dat helaas een hoog kokomo-gehalte heeft. Het zal de invloed van Mike Love zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6380
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    DB96
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.