Spring naar bijdragen

verknipte skol reklame


rien1959

Aanbevolen berichten

Zojuist geprobeerd er nog een betere versie van te maken, maar helaas, de koek was op.

Dat het nummer zo helder klinkt heeft overigens niets te maken met RX2, dat programma heeft alleen de tikken en spetters verwijderd.

Het was de nabewerking die alles naar boven haalde.

Dit zeg ik om teleurstellingen te voorkomen ...

Rien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Ben ik aan het kijken in m'n "Aldi melkdoosje" met obscure singles en komt ik dit tegen. Flexi disc 2744. Gauw kijken in m'n platen dBase en "wat sien ik?" ( © Albert Mol) een flexi disc van de SKOL reclame met Patries Paay.

Zo vind je nog eens wat......

Juul

3JMg6YVQu0S.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • 5 months later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Rondsnuffelend in mijn werkarchieven (nou ja ..) kwam ik de B-kant van de Skol single nog een keer tegen. Martin1968 had hem destijds geplaatst en ik had er een reddingsoperatie op toegepast.

Na het opnieuw beluisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik de zweving van het plaatje er niet had uitgehaald. Waarschijnlijk zat het gat niet in het midden ? Dus even door de molen gehaald en zie daar, een zwevingsvrije Skol ;)

De Skol B-kant (nu alcoholvrij en in WAV) : http://www37.zippyshare.com/v/50010544/file.html

Overigens heb ik zelf een platenspeler in bestelling staan om zelf dingen te gaan digitaliseren. Het is geen USB prul maar een echte 'audiofiele' speler, gemaakt voor de geluidskwaliteit. Binnenkort ga ik een lp uit 1964 digitaliseren van Buddy Greco. De lp is nooit op cd verschenen en de lp komt op Ebay zo af en toe voorbij.

Rien, die zich verheugt op zijn platenspeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.