Jump to content
Nami8287

Komt uw ook luisteren

Recommended Posts

Hallo Lieve mensen.

Bent uw opzoek naar een leuk en gezellig radiostation?

Waar uw alle soorten muziek kan horen?

Waar uw verzoekjes kan doen?

En Lekker mee kan chatten?

Kom dan naar www.disco-unicorn.tk

Hopelijk zien we uw daar,

Groetjes Nami8287

Ach ja,........( ik heb ook geen PC maar een MAC ). Ik doe dus maar effe helemaal niks. SPAM ?????

mLK8Npn.jpg

Hallo Lieve mensen.

Kom dan naar www.disco-unicorn.tk

Hopelijk zien we uw daar,

Groetjes Nami8287

Nuw even niet.

André van Duin had een vooruitziende blik, toen hij járen geleden bij Annette van Trigt riep: 'Iedereen is tegenwoordig op de radio!!!'

In het internettijdperk heeft hij gelijk gekregen.

@Juul: Ja om onze radio te kunnen beluisteren moet uw idd eerst de plugin downloaden maar dit is zo gebeurt en dan kan uw inloggen.

Hopelijk kunnen we uw welkom heten

Ja maar daar heb ik niks aan. Want zoals ik al schreef ik heb een MAC. En een "exe" bestand werkt daar niet op.

Juul

Iets zegt me dat ook ik hier geen energie aan ga verspillen.

Maar succes met u radiostation, ik hoop dat uw veel luisteraars zalt krijgen.

Er zijn genoeg luisteraars die dat willen overwegen, maar het moet wel makkelijk gaan en de meeste potentiële luisteraars hebben helemaal geen zin om door de volgende tekst heen te worstelen:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer kan ik ActiveX-besturingselementen installeren in Internet Explorer 9?

ActiveX-besturingselementen en invoegtoepassingen voor webbrowsers zijn kleine programma's die op grote schaal worden gebruikt op internet. Met deze programma's kunt u tijdens het surfen werkbalken, tikkers, video's en nog veel meer gebruiken. Deze programma's kunnen echter ook fouten bevatten of ongewenste inhoud weergeven. In sommige gevallen kunnen ze worden gebruikt om gegevens van uw computer te verzamelen, gegevens op uw computer te beschadigen, software op uw computer te installeren zonder uw toestemming of iemand anders in staat te stellen uw computer op afstand te besturen.

Stel uzelf de volgende vragen voordat u toestaat dat een website een ActiveX-besturingselement kan installeren op uw computer:

Is de website waarop dit besturingselement beschikbaar wordt gesteld te vertrouwen?

Installeer een ActiveX-besturingselement niet als u de website waarop het besturingselement wordt aangeboden niet vertrouwt. Zie Wanneer kan ik een website vertrouwen? voor informatie over hoe u kunt vaststellen of u een website kunt vertrouwen.

Waarvoor is het besturingselement bedoeld en wat doet het op de computer?

Als het goed is, kunt u op de website meer lezen over de functie van de invoegtoepassing of het ActiveX-besturingselement en eventuele bijzonderheden die u moet weten voordat u het besturingselement installeert. Als deze informatie niet beschikbaar is, moet u het besturingselement niet installeren.

U kunt ook ActiveX-filtering inschakelen om te bepalen welke websites gebruikmaken van ActiveX-besturingselementen op uw computer. Zie Werken met Traceerbeveiliging en ActiveX-filtering voor meer informatie.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veel potentiële luisteraars gaan die FLATCAST plugin dan ook niet downloaden en instaleren en dat gaat je dus luisteraars kosten.

Robin

Maar, ik ben maar een leek, met iTunes, of zoiets?

Juul

Gebruik shoutcast is klantvriendelijker.