Spring naar bijdragen

Tros peter plaisier jingles


skybird

Aanbevolen berichten

De Havermoutshow is oorspronkelijk een programmatitel van Tom Mulder / Klaas Vaak = TROS.

De programmatitel werd begin jaren '90 (1991?) geleend/gestolen door Peter Plaisier. Hij was - meen ik - toch echt van de NCRV. Samen met Sjors Fröhlich. The tragic (sorry! MAGIC) friends..... Pfoeh! Blij dat het 2012 is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat de havermoutshow een programma van Tom Mulder was,dat wist ik wel.

Maar ook peter plaisier heeft de show een tijdje gepresenteerd,daarom had ik de jingles hier geplaatst.

Wat er staat te lezen op die pagina van de havermoutshow klopt Vincent.

Ik heb hier een opname uit Oktober 1978 en daar spreekt Tom(toen nog Klaas Vaak) al over de havermoutshow.

Dus ik twijfel aan die datum van 5 April 1979.

Dirk


Ik heb toch nog snel 2 havermoutshows gevonden.

Deze komt van 9 November 1978.

http://www51.zippyshare.com/v/82854779/file.html

En deze van 22 Februari 1979.

http://www2.zippyshare.com/v/73335731/file.html

Dus de datum van 5 April 1979 is gewoon een fantasie.

Dirk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus de datum van 5 April 1979 is gewoon een fantasie.

Dirk

Allereerst bedankt voor de opnamen. Dan de datum. Dat is geen fantasie Dirk. In alle gidsen uit die tijd is het pas vanaf 5 April 1979. Een bron waar je niet omheen kunt. Vandaar ook:

De Havermoutshow was de opvolger van het ochtendprogramma Vaak 's ochtends op de TROS-donderdag van 07:00 tot 09:00 uur. Het officiële begin van De Havermoutshow is 5 april 1979. Vanaf dat moment wijzigt de naam in de RTV-gidsen van Vaak 's ochtends naar De Havermoutshow. Tom Mulder noemde echter voor die tijd de naam De Havermoutshow al in zijn programma op dat tijdstip. In de uitzending van 19 oktober 1978 wordt het programma De Havermoutshow genoemd, maar mogelijk wordt de naam al gevoerd vanaf het moment dan Klaas Vaak terug is op de ochtend, 11 mei 1978. Gelijk met de naamswijziging in de RTV-gidsen ging Klaas Vaak het programma onder zijn eigen naam presenteren (Tom Mulder).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.