Spring naar bijdragen

Zo dat was dan dat.....


Juul

Aanbevolen berichten

Ik heb al een aantal dagen last van m'n rug en dus "aan de pillen'.

Dus toen ik om 13.00 uur effe op de bank ging liggen ontvouwde zich voor mij een 50' durende televisie spektakel.

Uitermate spannend maar ook wel weer niet goed voor m'n rug.

Zo direct maar een stukkie fietsen in "de grote stad", Apeldoorn.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie?

Ja, onze Greet. "eenzaam aan de top" wordt het.

Maar ik heb er ook vakmatig naar gekeken. En prachtig zoals Wester dat deed, gewoon knikken als mensen aan het woord zijn en maat laten kletsen. En voordat je het weet "lopen mensen leeg". En vooral live is dat handig.........

En in dit geval was het niet bij de door Greet zo verfoeide PO......

Daar kreeg ie bij 1-Vandaag zendtijd, maar dan is de PO wel goed.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Greetje zat zelfs bij Nieuwsuur, maar kreeg daar flink van langs.

Oh wat zou Bosje graag een kanaaltje openen voor Greetje, misschien nog ergens suikeroompje in Israel of US voor een Tv zendertje, nu de club vrijwel zeker buitenspel staat is zoiets veel effectiever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook met stijgende verbazing naar Nieuwsuur zitten kijken. Geert bleef maar vaak staccato door Twan Huys heen kletsen.

En maar met steeds hetzelfde zinnetje. Ik weet wel 'de macht van de reclame is de herhaling" maar dit.

Maar ja, net hoofdschuddend naar 1-Vandaag zitten kijken en dan denk ik ja, "dat zijn ze hoor, de fans...."

Laten we het maar over iets anders hebben..............anders wordt het hier zo politiek. ( ik vind het niet erg maar daar zijn andere plekken voor).

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Speciaal voor Juul. ;-)

De PVV ligt op koers voor de overwinning:

http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/07/de-pvv-ligt-op-koers-voor-de-overwinning

Robin

Aha, eindelijk, ik dacht al waar blijft Robin.

Juul


Speciaal voor Robin. ;-)

http://www.nrc.nl/nieuws/2012/07/03/lees-hier-het-pvv-dossier-uit-nrc-de-gemaskeerde-vergissingen-van-wilders/

Ja, Paul,

Ik heb afgelopen weekend met stijgende verbazing het hele artikel in de echte krant gelezen.

Maar ik gun een ieder en ook Robin dus, z'n eigen held.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ttp://www.nrc.nl/nieuws/2012/07/03/lees-hier-het-pvv-dossier-uit-nrc-de-gemaskeerde-vergissingen-van-wilders/

En je leest gelijk waar Abraham de mosterd haalt:

Brinkman merkt dat Wilders in een vertrouwelijke bui is. „Geert vertelde me dat er grote bedragen uit de VS waren gekomen. Het ging om tonnen. Hij noemde één geval waarbij een koffer met 75.000 dollar cash was afgeleverd.” Twee Amerikaanse bronnen zeggen dat sprake is geweest van minimaal één, en mogelijk meer cashbetalingen. Brinkman reageert naar eigen zeggen ongelovig. „Geert zei: ‘Waar dacht je dat ik Moszkowicz van kon betalen?”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb afgelopen weekend met stijgende verbazing het hele artikel in de echte krant gelezen.

Die z.g.n. echte krant is voor mij Het Linkse Leugenaartje en de meest politieke correcte krant van Nederland.

Daarom lees ik (vooral) liever de div blogs online.

Maar ik gun een ieder en ook Robin dus, z'n eigen held.

Ik heb geen helden nodig, maar wel een partij met standpunten waar ik het (grotendeels) mee eens ben en het liefst ook genoeg capabele mensen

op de kieslijst heeft staan waar ik uit kan kiezen en die een verkiezingsprogramma redelijk kunnen uitvoeren .

Bij de PVV lopen er genoeg bekwame mensen rond, maar zoals bij alle andere partijen natuurlijk ook een aantal brekebenen.

Hier worden de goede punten uit het PVV-programma aardig beschreven:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/07/de_goede_punten_uit_het_pvv_pr.html#more

Robin


Hij noemde één geval waarbij een koffer met 75.000 dollar cash was afgeleverd.†?â€

Foute boel als dit verhaal zou kloppen, maar waar ik mij veel meer zorgen om maak is de man van 1,6 biljoen euro oftewel €1.600.000.000.000.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2012/07/mark-rutte-de-man-van-16-biljoen

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die z.g.n. echte krant is voor mij Het Linkse Leugenaartje en de meest politieke correcte krant van Nederland.

Ik zou zeggen: don't kill the messenger. Ook Wim Kortenoeven en Marcial Hernandez zijn niet mals in hun kritiek. En dat zijn toch bepaald geen linkse jongens.

Het probleem is dat de PVV geen transparante, interne democratie kent. Welke capabele mensen willen nu bij zo'n club horen?

Paul (die het hier trouwens liever over radio heeft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke capabele mensen willen nu bij zo'n club horen?

Vrijdag wordt de nieuwe kieslijst van de PVV vrijgegeven met deels nieuwe namen!

Paul (die het hier trouwens liever over radio heeft)

In een café praat je toch ook vaak over politiek!?

Dus waarom niet in het internetradiocafé en Juul wil regelmatig (anti PVV) stoom afblazen en ik reageer er gewoon op.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrijdag wordt de nieuwe kieslijst van de PVV vrijgegeven met deels nieuwe namen!

In een café praat je toch ook vaak over politiek!?

Dus waarom niet in het internetradiocafé en Juul wil regelmatig (anti PVV) stoom afblazen en ik reageer er gewoon op.

Robin

Die 2 zijn pas echte politieke amateurs.

De echte reden van hun opstappen is dat het defensie freaks zijn die van JSF jes houden, de PVV is daar tegen, zij zijn voor die geldverslinders, zo bleek uit de stemmmingen van afgelopen nacht.

Ze kregen hun zin niet en zijn toen huilend weggegaan, terwijl de PVV altijd tegen de JSF is geweest, waarom dan in de 2e Kamer? Heeft Stork ze soms betaald Zie Volkskrant over foute Stork Lobby voor JSF.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al een aantal dagen last van m'n rug en dus "aan de pillen'.

Dus toen ik om 13.00 uur effe op de bank ging liggen ontvouwde zich voor mij een 50' durende televisie spektakel.

Uitermate spannend maar ook wel weer niet goed voor m'n rug.

Zo direct maar een stukkie fietsen in "de grote stad", Apeldoorn.

Juul

Pas op met ibuprofen Juul.

Dat helpt goed tegen spierpijn maar is niet zonder gevaar.

Ik heb er twee slijmbeursonstekingen opzitten.

Groet,

Dick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.