Spring naar bijdragen

Come to Marlboro Country


GKoedam

Aanbevolen berichten

Op een oude LP met productiemuziek die ik ooit eens op een DAT-je heb gezet, kwam ik deze track tegen waar ik zelf de titel "Come to Marlboro Country" bij heb gezet. Herkent iemand het als muziek uit een reclame van Marlboro? Het heeft veel weg van "Magnificent Seven", alleen het einde is iets anders.

Er is ook nog een lange uitvoering van het nummer van 2 minuut 35. Mocht iemand daar interesse in hebben, dan wil ik die ook wel op het formum plaatsen.

Please login or register to see this link.

Groet,

Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een oude LP met productiemuziek die ik ooit eens op een DAT-je heb gezet, kwam ik deze track tegen waar ik zelf de titel "Come to Marlboro Country" bij heb gezet. Herkent iemand het als muziek uit een reclame van Marlboro? Het heeft veel weg van "Magnificent Seven", alleen het einde is iets anders.

Er is ook nog een lange uitvoering van het nummer van 2 minuut 35. Mocht iemand daar interesse in hebben, dan wil ik die ook wel op het formum plaatsen.

Please login or register to see this link.

Groet,

Ger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik deze track jaren geleden voor het eerst hoorde had ik ook meteen het gevoel van Malboro County.

De naam van de track is Movement II (Western) en komt van de Network library. De track staat op CD 45 - Specialty

De omschrijving van de track is: A western panorama of progress with the spirit, pride and steength of the new frontier.

Volgens mij heeft Top Format de track gebruikt in 1 van de demo's die op cassette werden uitgebracht.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik deze track jaren geleden voor het eerst hoorde had ik ook meteen het gevoel van Malboro County.

De naam van de track is Movement II (Western) en komt van de Network library. De track staat op CD 45 - Specialty

De omschrijving van de track is: A western panorama of progress with the spirit, pride and steength of the new frontier.

Volgens mij heeft Top Format de track gebruikt in 1 van de demo's die op cassette werden uitgebracht.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.