Spring naar bijdragen

NOS Honderd Bewonderd 1982 en 1983


michajans

Aanbevolen berichten

Op 9/18/2016 om 18:03 zei Radioman99:

Hallo,

 

hier nochmal die NOS Top 100 von 1983 in einem Link:

 

Please login or register to see this link.

 

1983-12-25 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-25 - Nos - 1900-1940 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-26 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-27 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-28 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-29 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-30 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...
1983-12-31 - Nos - 1800-1900 - Honderd bewonderd 1983 (frits spits & tom blom...

 

Viele Grüße & Viel Spaß

Radioman99

 

 

Deze link werkt nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super Peter!!!

Super & Bedankt!!!

 

VG = Viele Grüße

Radioman99

 

PS: Ich habe tatsächlich 82-84 sonntags abends immer vorm Radio gesessen und bei Frits Spits NHP auf Cassette aufgenommen. Platten wurden schön ausgespielt. Habe aber momentan leider keine Zeit noch Cassetten zu digitalisieren.... In NRW war Hilversum 3 gut zu empfangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik vond vandaag op een (grotendeels) goede Maxell band een stuk 'top 100 bewonderd' terug uit december 1983. Het is een aflevering die loopt tot nummer 50. De kwaliteit is goed tot zeer goed (9,5 cm/s stereo). Ik heb er zelf met veel genoegen naar geluisterd. Ouderwets grijsgedraaide singles waar je hier en daar de b-kant bijna doorheen hoort :D Kan ik hier nog iemand digitaal een plezier mee doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn ze allemaal weer van 1983. De linken die werken niet meer, en ik had ze. Dus ik dacht laat ik het eens proberen, dan kan ik iets terug doen voor al die mooie programma's die ik hier gedownload heb.

En ik hoop dat er door wordt gegaan met de rest van de jaren, dus vanaf 1994.

Met dank aan Ronald en de eerdere uploader(s).

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Ik hoop dat het is goed gegaan

bewerkt door jarno1973
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Hier zijn er vast een paar

Met dank aan de orginele uploader

 

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Please login or register to see this link.

 

Dit zijn ze allemaal, het ging zo snel het uploaden.

 

Mijn computer is helaas gecrasht, ik ben echt heel veel van deze dingen kwijt.Deze had ik toevallig nog op usb.

Dus wil ik vragen of misschien iemand nog wat van die jaaroverzichten wil uploaden en beschikbaar wil stellen.  Als het lukt graag.

groeten en een fijn weekend

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super, bedankt, Jarno.

Erg vervelend dat jouw pc gecrasht is. Welke jaaroverzichten zoek je? Misschien kan ik jou iets helpen. Ik ben ze ook aan het verzamelen en ik heb ze ook lang niet allemaal. 

Ik ben ook nog op zoek naar de top 100 of top 50 van 1984 en 1985, maar dan in maxi singles. Deze had ik op cassettes staan. Ik dacht dat deze destijds aan het einde van het jaar door de TROS werden uitgezonden. Heeft iemand deze toevallig nog?

Groeten, Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Hoi Allemaal,

 

Heel toevallig ben ik vandaag op deze pagina terecht gekomen en zie tot mijn grote vreugde dat er nog bestanden bestaan van de NOS top 100 jaaroverzichten.

Nu ben ik al heel lang opzoek naar de NOS jaaroverzichten van de top 100 vanaf 1977 tot en met 1989 en hoop dat iemand mij daarbij kan helpen..

Ik meen dat 1985 is van de Tros Top 50 en 1986 t.m 1989 van Veronica, Nederlandse top 40.

Alvast bedankt.

Groetjes

Ad

bewerkt door Addamen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik ga toch nog eens proberen..

Kan iemand mij helpen aan het jaaroverzicht van de Top 100 over 1989, destijds uitgezonden door Veronica?

Ook zie ik dat ik 1971 en 1972 nog mis...

Dan heb ik namelijk alles helemaal compleet van de jaren 1970 t.m. 1989...

Je zou mij er een groot plezier mee doen...

Groetjes

Ad

bewerkt door Addamen
Aanvulling oproep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.