Spring naar bijdragen

TROS jingle item


simonfex

Aanbevolen berichten

Ik had en heb sowieso grote bewondering voor Ferry Maat als programmamaker, maar toen hij in 1976 (of 1977?) in de Soulshow met het jingle-item van start ging, kreeg hij voor mij goddelijke trekken. Iedere week 1 minuut aan "schone" jingles was ' a dream come true'. Ik neem aan dat wel meer bejaarden op dit forum deze ervaring hebben :)

Hier is (uit de uitzending) de promo voor het jingle-item

http://snd.sc/VyoQE4

Groet

Simon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had en heb sowieso grote bewondering voor Ferry Maat als programmamaker, maar toen hij in 1976 (of 1977?) in de Soulshow met het jingle-item van start ging, kreeg hij voor mij goddelijke trekken. Iedere week 1 minuut aan "schone" jingles was ' a dream come true'. Ik neem aan dat wel meer bejaarden op dit forum deze ervaring hebben :)

Hier is (uit de uitzending) de promo voor het jingle-item

http://snd.sc/VyoQE4

Groet

Simon

Nou, nou, Simon........."Goddelijke trekken". draaf je niet een beetje door? Als dj was ie prima, maar er is nog wel meer te doen dan dat. Ik geef toe, de tegenwoordige dj hoeft alleen maar een aardige stem te hebben, groot ego, en nog een paar andere onduidelijke dingen. Er schiet mij een naam te binnen, Ekdom............ En ere wie ere toekomt, Ferry passeert ze links en rechts.

En als bejaarde op dit forum, 65 en een paar maanden, heb ik die ervaring dus niet.Daar vroeg je om. Maar ja, hij was mijn collega. We zaten op dezelfde kamer destijds, Ferry had een grote Mebo foto aan de muur en ik..........één van de Norderney. Kijk ik er waarschijnlijk daarom anders tegenaan?.................

Juul

PS nog twee postings zie ik en dan ben ik op 1000 !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als opkomend bejaarde ben en was ik destijds zeer verguld met deze jingle-aktie van de heer Maat op de donderdagavond. Ik heb nog steeds de TDK-cassettes met de betreffende 'Maat'-jingles (met af en toe een 19KHz-toontje er doorheen) die ik opnam bij een vriend omdat-ie een goede Pioneer FM-ontvangeenheid bezat.

@Juul: waarom heb je zo'n bloedhekel aan onderhavige Ekdom en soortgenoten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als opkomend bejaarde ben en was ik destijds zeer verguld met deze jingle-aktie van de heer Maat op de donderdagavond. Ik heb nog steeds de TDK-cassettes met de betreffende 'Maat'-jingles (met af en toe een 19KHz-toontje er doorheen) die ik opnam bij een vriend omdat-ie een goede Pioneer FM-ontvangeenheid bezat.

@Juul: waarom heb je zo'n bloedhekel aan onderhavige Ekdom en soortgenoten?

Heb ik geschreven dat ik "een bloedhekel" heb aan heer Ekdom ?

Ik ben niet gecharmeerd van z'n grote hang naar publiciteit. Da's toch wat anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als opkomend bejaarde ben en was ik destijds zeer verguld met deze jingle-aktie van de heer Maat op de donderdagavond. Ik heb nog steeds de TDK-cassettes met de betreffende 'Maat'-jingles (met af en toe een 19KHz-toontje er doorheen) die ik opnam bij een vriend omdat-ie een goede Pioneer FM-ontvangeenheid bezat.

@Juul: waarom heb je zo'n bloedhekel aan onderhavige Ekdom en soortgenoten?

Aha, jij hebt ze dus vrijwel allemaal in superb kwaliteit(?). Kan ik niet zeggen met mijn Tandy mono recordertje destijds..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.