Spring naar bijdragen

Pams jaartallen jingles gezocht


skybird

Aanbevolen berichten

Zo klinkt het wel, inderdaad. Ik heb pas nog die hele PAMS-cdbox doorgeluisterd. Maar in die ruim elf uur heb ik deze volgens mij niet gehoord. Als iemand het antwoord weet, lees ik het graag.

Martin

Ik vond nog een versie PLAYBACK, een redelijk recente...

http://www64.zippyshare.com/v/69594715/file.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond nog een versie PLAYBACK, een redelijk recente...

http://www64.zippyshare.com/v/69594715/file.html

en gaan we deze ook wer opnieuw monteren op een zondagochtend


ach wat zondagochtend, tis vrijdag, het weekend staat weer voor de deur, openmaken!

http://www36.zippyshare.com/v/31729721/file.html

grtz

mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark, vlijtig en kundig gedaan. Maar................sta mij toe toch een opmerking te maken, het zijn nog steeds niet de uitvoeringen die onze Dirk bedoelde in z'n eerste posting. Die had het over de zeezender periode en deze komen niet uit die tijd.

Of moet ik aannemen dat dat spoor verlaten is? Het draadje wordt anders zo'n chaos.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juul, bedankt voor het compliment en ja ... je eh U heeft gelijk, maar als er een iemand is die de originele PAMS / VERONICA playback jingles zou moeten hebben dan is het U zelf (een aantal reeds aangeboden) of mijnheer A. Bouwman, ik knutsel maar wat en had inderdaad een nieuw topic kunnen beginnen, een wijze les voor de volgende keer.

een prettig weekend verder, gewenst vanuit het wonderschone Nijmegen!

Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Mark, daar in Nijmegen, ben ik vaak geweest.

Als je de topic, mijn berichten in het begin, goed gelezen en bekeken had dan had je kunnen zien dat alles wat in ons archief aanwezig is door mij "neer gezet is"! Dus even weer opnieuw lezen Mark.

En voor de zorgvuldigheid, "Bouwman" is zonder "W" dus "Bouman".

Laat onverlet dat ik je knutselvreugd wel waardeer, ik doe er niks mee omdat het buiten de zeezender periode valt maar anderen hebben er vast wel wat aan.

groet,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Mark, daar in Nijmegen, ben ik vaak geweest.

Als je de topic, mijn berichten in het begin, goed gelezen en bekeken had dan had je kunnen zien dat alles wat in ons archief aanwezig is door mij "neer gezet is"! Dus even weer opnieuw lezen Mark.

En voor de zorgvuldigheid, "Bouwman" is zonder "W" dus "Bouman".

Laat onverlet dat ik je knutselvreugd wel waardeer, ik doe er niks mee omdat het buiten de zeezender periode valt maar anderen hebben er vast wel wat aan.

groet,

Juul

Ad gebruikte deze PAMS jaarjingles vooral in het "Muziekmuseum" seizoen '71-'72.

Ook een paar uit een serie die hier nog niet voorbij is gekomen, en niet losstaand in het Norderney archief voorkomen.

Please login or register to see this link.

Het janken bij de start van de jingle komt vermoedelijk van een defecte jinglemachine. Meerdere carts in het programma, ook reclame's, beginnen vals.

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ad gebruikte deze PAMS jaarjingles vooral in het "Muziekmuseum" seizoen '71-'72.

Ook een paar uit een serie die hier nog niet voorbij is gekomen, en niet losstaand in het Norderney archief voorkomen.

Please login or register to see this link.

Het janken bij de start van de jingle komt vermoedelijk van een defecte jinglemachine. Meerdere carts in het programma, ook reclame's, beginnen vals.

Niels

Hallo Niels zaten deze ook niet in goud van oud zo rond 1969 ? en heb je toevallig ook nog meer van en zo ja zou je die willen plaatsen?

Gr John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo John,

Zoals ik al schreef heb ik deze redelijk schoon uit een uitzendband kunnen halen. Verder heb ik deze jingles niet.

1963 komt ook voor maar daar zit het intro van een plaat al doorheen.

Niels

Oke jammer toch bedankt voor deze 1964 jingel maar mischien dat iemand anders ze heeft het zijn mooie jaartal jingels.

Gr John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.