Spring naar bijdragen

Heeft iemand de Millennium 2000 van 538 nog?


michajans

Aanbevolen berichten

Van 24-12-1999 18.00 t/m 31-12-1999 18.00 zond Radio 538 de Millennium 2000 uit. Deze stond toen recht tegenover de allereerste Top 2000 van Radio 2. Aangezien ik toen mee moest op een korte vakantie heb ik de Millenniumlijst van Radio 538 niet op kunnen nemen. Zouden er nog mensen zijn die alle 168 uren compleet hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

hoi Micha, in het kader van 'beter laat dan nooit' en 'beter iets dan niets' heb ik hier een korte compilatie van de Millennium 2000. Promo's, een stukje begin, wat jingles en een stukje eind.

Please login or register to see this link.

 

9 cassettebandjes vol met muziek, hier en daar een jingletje, maar de presentaties zorgvuldig weggeknipt... ik vind het zelf ook nog steeds jammer, maar ja, dat deed je als 14-jarig ventje!

 

Zullen ze trouwens een boete hebben gekregen voor het draaien van O Fortuna?

  • Vind ik leuk 4
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei frank89:

9 cassettebandjes vol met muziek, hier en daar een jingletje, maar de presentaties zorgvuldig weggeknipt... ik vind het zelf ook nog steeds jammer, maar ja, dat deed je als 14-jarig ventje!

Grappig, ik deed als 14-jarige precies het tegenovergestelde. En ik vind het dan weer jammer dat ik de muziek ertussenuit geknipt heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
Op 3-10-2012 om 13:23 zei michajans:

Van 24-12-1999 18.00 t/m 31-12-1999 18.00 zond Radio 538 de Millennium 2000 uit. Deze stond toen recht tegenover de allereerste Top 2000 van Radio 2. Aangezien ik toen mee moest op een korte vakantie heb ik de Millenniumlijst van Radio 538 niet op kunnen nemen. Zouden er nog mensen zijn die alle 168 uren compleet hebben?

Ik heb alleen de promo van deze marathon die te horen is in de Top 40 uitzending van 24 december 1999.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Is er een kansje Dave dat je die promo nog kan delen? Ik weet nog dat ik die Millennium 2000 beluisterd heb en een jaar of wat geleden eindelijk die lijst weer eens gevonden heb. Alle fragmenten / aankondigingen zijn leuk om te hebben. Die top 40 uitzending overigens ook ;). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.