Spring naar bijdragen

01-05-1992 - RTL Radio


Vincent

Aanbevolen berichten

Had al gezien dat het niet goed stond. Die Bisschop komt later vanavond. Eerst naar ouderavond, ze willen me daar perse zien vanavond om te vertellen wat ze de komende vier jaar gaan doen. Wordt een gezellige avond, ben behoorlijk gaar van een dag opleiding in Zaandam met 5 uur reistijd in overvolle treinen die vertraging hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had al gezien dat het niet goed stond. Die Bisschop komt later vanavond. Eerst naar ouderavond, ze willen me daar perse zien vanavond om te vertellen wat ze de komende vier jaar gaan doen. Wordt een gezellige avond, ben behoorlijk gaar van een dag opleiding in Zaandam met 5 uur reistijd in overvolle treinen die vertraging hadden.

Tja, je verplaatsen in de Randstad is geen pretje. Wat dat betreft ben ik blij dat ik zuidelijker woon en geen economische binding met de Randstad heb. Sterkte!

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Martin, het is niet leuk meer. Ik ga al niet meer met de auto, geen zin in files en opgefokte weggebruikers die altijd haast lijken te hebben. Maar met de trein heb ik inmidels ook gehad. Ik zat bewust 1e klas en had een stilte coupe uitgezocht om nog wat te studeren. Nou... 2e klas zat/stond er ook in, lekker hard beppen met elkaar en toen iemand daar een opmerking over maakte keeg die persoon een grote bek.

Maar we gaan terug naar de topic en de beloofde opname: Please login or register to see this link.

Zo, en nu op de bank voetbal kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Martin, het is niet leuk meer. Ik ga al niet meer met de auto, geen zin in files en opgefokte weggebruikers die altijd haast lijken te hebben. Maar met de trein heb ik inmidels ook gehad. Ik zat bewust 1e klas en had een stilte coupe uitgezocht om nog wat te studeren. Nou... 2e klas zat/stond er ook in, lekker hard beppen met elkaar en toen iemand daar een opmerking over maakte kreeg die persoon een grote bek.

Nou, als ik dat zo lees ga ik volgende keer maar niet meer met de trein naar de AutoRai. 't Is sowieso te gek voor woorden dat je om files te omzeilen per trein een autotentoonstelling bezoekt, had ik al bedacht.

Met dank voor de Bisschop!

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dit alles natuurlijk en bedenk dan dat ik s ochtends om 8 uur, zo'n slordige 19 km ten oosten van de stad Groningen, in mijn auto stap en dan via de dijk Lelystad-Enkhuizen< met halverwege de dijk die nu totaal verlaten 1395 locatie>om 10.10 uur op mijn afpraak ben in Enkhuizen terwijl ik dan bijv s middags nog in Den Oever ben en vervolgens via de Afsluitdijk, waar ik halverwege altijd even stop om te pauzeren en rond te kijken, weer richting ten oosten van de stad Groningen rij zonder ook maar 1 file. < dit is 1 zin!>

Ik wil hierbij vermelden dat ik na 40 jaar 60000km per jaar nog nimmer de autorai heb bezocht en zulks ook nimmer zal doen, sterker nog auto's heb ik niets mee,behalve als het oud Engels is van tussen 1945 en 1970 en het merk MG is. Van het openbaar vervoer maak ik als bewuste keus geen gebruik, de laatste x was aug 1980 toen ik per stadsbus en trein ergens in Nederland een auto in ontvangst moest nemen na een baanwissel, het kaartje voor de bus kostte toen geloof ik 75 cent en werd door de busdriver aan mij overhandigd nadat ik de die kwartjes had neergelegd. Het treinenkeltje naar Amersfoort kocht ik op het Groninger station voor circ 21 gulden. RTL radio heb ik nooit naar geluisterd en zal er ook nu nooit naar luisteren voorzover het nog bestaat. Moraal van dit verhaal.........

ik heb te doen met Vincent in die overvolle treinen met zwetende patjepee-ers en pleebee-ers

die de hele reis als infantiele neuroten met hun telefoons de rust in de coupe verzieken.

Vincent mien jong, sla ze voor de kop als ze je weer een grote bek geven als je daar terecht iets van zegt, mijn zegen heb je.

Overigens zie ik op de a7 etc steeds meer idioten in hun autos met 120 op de teller op de rechterrijbaan hun telefoontjes bedienen en te SMSen.Als je ze inhaald zie je de idioten naar beneden! kijken om hun teksten in te typen! Vervloekt is de mobiele telefonie, ik wens die gekken een plotselinge boom op hun pad toe.

Vincent mien jong herstel de rust in de treincoupe!

Paul de Haan

uut Grunn'n

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lang leve de fiets. Doen wij veelal ook in het weekend, dwz mijn vrouw op haar elektrieke fiets en ik heb sinds kort een Spartamet gekocht. Overigens tis wel lachen geblazen op die elektrieke fiets, die superbikers op dure racefietsen rij je er met gemak uit. Vooral even bellen als je ze inhaalt, dan ontploffen ze bijna. < hoede u voor de Grijze Wijzen op hun elektrieke fietsen>

Tja, RTL Radio?

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.