Spring naar bijdragen

Radio Centraal


Ton

Aanbevolen berichten

We hebben wat zaterdagavonden/nachten doorgehaald met de introshow van 'Fred Zet'

Moet ik nog wel wat van op cass. hebben. Vrienden uit Delft, die we door dit programma gemaakt hebben, bezoeken we nog steeds in Spanje waar ze nu wonen.

Leuke scan. mag ik deze in het archief op internet opnemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RE: Radio Centraal

We hebben wat zaterdagavonden/nachten doorgehaald met de introshow van 'Fred Zet'

Moet ik nog wel wat van op cass. hebben. Vrienden uit Delft, die we door dit programma gemaakt hebben, bezoeken we nog steeds in Spanje waar ze nu wonen.

Leuke scan. mag ik deze in het archief op internet opnemen

Ja dat mag natuurlijk .

Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

We hebben wat zaterdagavonden/nachten doorgehaald met de introshow van 'Fred Zet'

Moet ik nog wel wat van op cass. hebben. Vrienden uit Delft, die we door dit programma gemaakt hebben, bezoeken we nog steeds in Spanje waar ze nu wonen.

Leuke scan. mag ik deze in het archief op internet opnemen?

De onvolprezen Fred Zondag, later op Lokatel Radio iedere nacht van zaterdag op zondag 35 op een rij. De introshow deed ie ook nog 1 seizoen (= 3 maanden) alleen toen heette het Gouden Fragmenten. Ik had toen de eer als winnaar uit de bus te komen. Helaas heb ik die tijd bij Centraal nooit meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb hier een programma van Radio Centraal de half om show van Fred Zet

Dit programma heb ik opgenomen in Leiden waar Centraal goed door kwam

Ik vraag me eigenlijk af wie er achter deze naam schuil gaat .

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-HQ4EHY3DQ66U.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Oproep aan oud medewerkers van Radio Centraal om iets te gaan bewerkstelligen voor volgend jaar. Rob Candy wilt daar een leuk feestje van gaan maken. meld je aan op facebook/radiocentraaldenhaag en klik: op vindt ik leuk. Wij nemen dan weer contact met jou op. Gr

Hahaha Maurice je haalt de letters die ik wilde typen uit mijn toetsenbord greetz Andre

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.