Spring naar bijdragen

Radio Noordzee scanproject en Hitlijstenboek


Hans Blaauwbroek

Aanbevolen berichten

Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence.

Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate.

Regards

Michael

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence.

Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate.

Regards

Michael

Thanks Michael. I fully agree.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence.

Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate.

Regards

Michael

Thanks Michael. I fully agree.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe - Firstly happy birthday yesterday. My notes say that Tony Berk's first programme on RNI was on 27 August 1971, sitting in during Ferry Maat's holiday, which began on that day. When Ferry returned, Peter Holland went on holiday and Tony presented Peter's show in his absence.

Joost also makes reference to Nico Steenbergen as having been recruited in the first month, but Nico's first programme was also in August 1971, after Joost Verhoeven, who was one of the three original presenters of Driemaster, had moved on land to take over the morning programme vacated by Jan Van Veen. Still, hiring Ferry, Tony, Nico, Peter, Hans ten Hooge and Leo van der Goot all within the first six months was an impressive success rate.

Regards

Michael

Thanks Michael. I fully agree.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Het is een prachtig boek, bezoekers bladeren er bewonderend in, en wijzen op muziek die ze al lang waren vergeten.

Je kunt er ook mooi de loopbaan van de DJ's in nagaan. En, kon ik niet nalaten op te merken, een soort rangorde, zoals die bewust of onbewust leek te bestaan "aan land".

Zie de namen onderin de wekelijkse lijst.

Nederlandse 'band'-DJ's, Engelse 'live'-DJ's, en tenslotte de Nederlandse 'live'-nieuwslezer-DJ's.

Er zal wel iets over gezegd zijn. Pas na ruim een jaar werd die volgorde bijgewerkt.

Een mooi standaardwerk van Hans Blaauwbroek.

Hans H.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo,

Het Radio Noordzee Hitlijstenboek was in april al uitverkocht.

Ik heb er 125 laten maken en dat was meer dan het aantal voorintekeningen waar ik half januari op zat. Vanaf oktober vorig jaar heb ik geprobeerd zoveel mogelijk mensen te benaderen via diverse sites, mailings enz. Ik heb toen ook aangegeven dat het een eenmalige druk ging worden.

Het boek is digitaal geprint en met deze oplage heb ik de prijs relatief laag weten te houden. Een tweede druk in een veel kleinere oplage is helaas niet haalbaar. Je hebt te maken met een bepaald minimum aantal, de prijs zal een stuk hoger moeten worden dan € 75 en ik moet een investering doen in een voorraad boeken waarvan ik niet weet of en wanneer ze allemaal verkocht zullen zijn.

Het laatste exemplaar ligt in de Koninklijke Bibliotheek en het kan daar worden bekeken. Ik zal het inkijk exemplaar op de volgende RadioDay meenemen en dan kunnen belangstellenden het ook inzien.

Ik heb vele mooie reacties van de kopers van het boek mogen ontvangen. Hiervoor mijn dank. Het versturen van alle boeken was een aardige klus, waardoor ik niet op iedere mail heb kunnen reageren.

Groeten,

Hans

NB. Binnenkort zal ik een kaartje op het forum zetten met de verspreiding van de boeken over Nederland. Het zal redelijk anoniem zijn op basis van de eerste twee posities van de postcode.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.