Spring naar bijdragen

Radio 2 - Top 2000 editie 1999


Vincent

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Grote dank! Nu heb ik alles helemaal compleet geloof ik. Die eerste Top 2000 was overigens heel prettig om te luisteren. Weinig gepraat en gedoe met mailtjes voorlezen, mag van mij sowieso wel minder met die mailtjes. Natuurlijk bepaalt het een deel van de sfeer, maar de muziek moet spreken, net als in 1999. Mooi om dit nu helemaal te hebben én te luisteren :)

Je hebt gelijk. Maar ook dat ze om middernacht beginnen tussen eerste en tweede kerstdag. Tegenwoordig is het volgens mij om twaalf uur 's middags op eerste kerstdag. Dit kan natuurlijk ook omdat het merendeel van de platen in deze editie veel korter zijn.

Wat je bij deze editie hebt dat er veel meer platen in staan waar je herinneringen aan hebt en ook veel die je tegenwoordig eigenlijk niet meer hoort. Al met al is het een hele collectie op zichzelf geworden waar je zuinig op mag zijn. Top dat er mensen zijn die dit toen hebben gedaan, bedankt daarvoor!!

Ik heb volgens mij één uur erbij zitten die wat beschadigd is, er zit een vervelende storing in het hele uur lang. Maar wat is in deze serie een uur!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, Radio2-19991228-0200-0300-JeffreyWillems-DeTop2000 breekt af na 43:31 en als ik m open in me editor open dan breekt ie m ook af na 43 min? is dit te repareren op een of andere manier want in itunes geeft ie aan dat het 1 uur moet duren? Groeten, Brian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Vandaag liep ik tegen dit topic aan. Deze jaargang stond nog op mijn wensenlijstje.

De meeste uren heb ik nog kunnen downloaden. Op 5 uren na, dat waren destijds ook de ontbrekende uren.

Het gaat om:

1999-12-26 0200-0300

1999-12-30 0600-0700

1999-12-30 0700-0800

1999-12-31 0600-0700

1999-12-31 0700-0800

Zou iemand de moeite willen nemen om ze opnieuw beschikbaar te stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hierbij de links...

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

gr, jan V

Dank aan de originele uploader

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...
  • 2 years later...

Hoi Hoi, 

Ik ben inmiddels 25 jaar, dus heb de eerste editie nooit bewust meegemaakt. Maar zou deze echt zo graag in zijn volledigheid kunnen luisteren.

 

Bedankt voor alle bestanden die zijn aangeleverd hier !!!

 

bewerkt door ASF
foutje geschreven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.