Spring naar bijdragen

Rick van Dijk, één jaar later


flamingo

Aanbevolen berichten

Vrienden,

Vandaag, 5 december 2012, is het één jaar geleden dat Rick van Dijk van ons heenging.

Rick hielp niet alleen bij muziek (wat hij geweldig deed) en had aanstekelijke humor, maar hij was vooral ook oprecht belangstellend en sociaal betrokken.

Ik wilde het niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Bert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is goed en mooi van jou Bert. Tegenwoordig in deze jachtige onoverzichtelijke wereld "vergeten we zo gauw".

Ik denk nog wel eens aan hem. Soms was ie , “knorrig†als z’n uitzending weer eens de mist in ging. En vaak was ie ook “de helpende handâ€.

Hij is wel een beetje “onze Rickâ€

De fotograaf ben ik even kwijt.

Juul

UpoAau0Ee.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vrienden,

Vandaag, 5 december 2012, is het één jaar geleden dat Rick van Dijk van ons heenging.

Rick hielp niet alleen bij muziek (wat hij geweldig deed) en had aanstekelijke humor, maar hij was vooral ook oprecht belangstellend en sociaal betrokken.

Ik wilde het niet ongemerkt voorbij laten gaan.

Bert.


Dag Bert,

Ik heb er ook aan gedacht vandaag.

Aan Rick bewaar ik de beste herinneringen.

Wat gaat een jaar toch snel voorbij.

Hartelijke groet,

Bart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Juul en Bart,

Mooie foto Juul... het is Rick ten voeten uit... positief ingesteld, blij en altijd de wil om anderen te helpen.

Helaas is hij zijn fysieke problemen niet te boven gekomen. Maar ik kan iedereen verzekeren dat hij een grote personality was in de persoonlijke omgang. Bedankt voor jullie postings!

Groet,

Bert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk nog vaak aan Rick.

De laatste keer dat ik hem sprak was in Hoek van Holland en de weken daarvoor had ik diverse keren met hem gemaild.

Hij zat een beetje in een dip en was eigenlijk niet van plan om naar RockArt te gaan.

Zelf had ik ook zo'n gevoel maar ik heb tegen hem gezegd dat ie moest gaan, al was het om te pesten.

Dat vond hij zo'n opsteker dat hij de knoop doorhakte en toch ging. Gelukkig maar !

Hij kwam die dag pas in de middag in Hoek van Holland maar kwam met uitgestoken hand en grote grijns op zijn gezicht naar me toe.

Een paar maanden later hoor je dan ineens dat het de laatste keer was dat ik hem had gesproken.

De eerste keer dat ik Rick in ontmoette was in Lapershoek. Hij had op het Offshore forum aan iedereen verzocht een badge te dragen zodat je elkaar makkelijker kon vinden.

Veel mensen hebben dat toen gedaan, alleen hijzelf was hem vergeten !

De tijd vliegt voorbij en om het geheugen nog eens op te frissen heb ik een foto van Rick opgezocht.

Genomen in RockArt in 2010.

Rien

jBt9k3ryO1DM.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.