Spring naar bijdragen

Geld inzamelings actie


iro

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben sinds januari bezig met een eigen internet radio station www.internetradiooudenvliet.nl ,nu willen wij komende januari, i.v.m. het 1 jarig bestaan een marathon gaan houden,met daar aan vast gekoppeld een geld inzamelings actie voor een goed doel.

Nu wordt ik van alle gemeentelijke instanties niet veel wijzer,voor wat betreft inzamelings acties.

Kan iemand mij vertellen of wij daar een vergunning moeten hebben,om geld in te zamelen via de radio voor een goed doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Ik ben sinds januari bezig met een eigen internet radio station www.internetradiooudenvliet.nl ,nu willen wij komende januari, i.v.m. het 1 jarig bestaan een marathon gaan houden,met daar aan vast gekoppeld een geld inzamelings actie voor een goed doel.

Nu wordt ik van alle gemeentelijke instanties niet veel wijzer,voor wat betreft inzamelings acties.

Kan iemand mij vertellen of wij daar een vergunning moeten hebben,om geld in te zamelen via de radio voor een goed doel.

Heel netjes van je, dat je dit officieel wilt regelen. Ik ben echter bang dat je toch bij de gemeente moet zijn. Als die zich als vergunningverlener voor geldinzamelingen binnen hun grenzen, geen raad weten met een inzameling via internet, zou ik ze voor de vorm toch even per aangetekende brief laten weten wat je gaat doen. Ook zou ik het goede doel van je keuze nauw bij de inzameling betrekken, zodat er geen discussies ontstaan. Succes!

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke,dankje wel voor deze tip Martin. Heb overigens via het commisaraat voor de media ook al te horen gekregen dat er bij hen in iedergeval geen vergunning nodig is,en verwijzen toch ook weer naar de gemeente Rotterdam,dus maar weer naar de gemeente.

Maar in iedergeval nogmaals bedankt voor de tip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk inderdaad niet dat je als Internet radiostation bij het comm voor de media moet zijn. ( Ze hebben het al druk genoeg).

Zelfs twijfel ik of de Gemeente wel het goede adres is. Sterker nog "Ik weet niet eens of er wel een goed adres is".

M.a.w. Internet zit vol met laten we maar zeggen mensen die wat minder goede bedoelingen hebben en daar gebeurd ook niks mee danwel tegen. Een soort vrijhaven om in zeezender termen te schrijven.

Je gaat nl niet langs "de deuren" denk ik. Dus een vergunning van de Gemeente heb je dus niet nodig.

Ik zou de lokale politie eens vragen..........

Meer zou ik ook niet weten. En als er geld gedoneerd wordt een drietal betrouwbare mensen zoeken die een z.g. kas controle comm. vormen en die alle geld ook in ontvangst nemen.

Sukses.

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.