Spring naar bijdragen

twee nummers gezocht


Vincent

Aanbevolen berichten

Deze combinatie komt me erg bekend voor (...)

Ik heb dit in mijn archief alleen kan ik er nu niet bij omdat het op DAT staat.

Ik wil niemand aan het werk zetten maar je kunt het vragen aan Douwe, die heeft een kopie.

Ik kijk later vandaag even. Eerst nu naar de tempel en vanmiddag onze dochters uit Rotterdam op visite weather permitting.

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wordt trouwens hier nog genoemd:

http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-1265.html

Nederlandse Invaliden Sportbond (NIS) - Kom achter je ramen vandaan (RVS/1975), onwaarschijnlijke kandidaat voor een tune, en toch…. De plaat werd gemaakt voor een actie van de Nederlandse Invaliden Sportbond, de NIS, het gelegenheidskoortje werd gedirigeerd door Harry de Groot. Het B-kantje werd instrumentaal en de tune van Kassa van Peter van Dam en Michelle bij Mi-Amigo - de muziek uit dat midden-rifje van de plaat was trouwens weer deels geleend van het middenstuk op de eerste kant van de LP Song of the marching children van Earth & Fire. Ook gratis afgestaan. Bron: Jelle Boonstra. Tot nu toe stond het nummer onder de lijst met als uitvoerende: Harry de Groot, welke dus verwijderd kan worden. (Bron: Jelle Boonstra).

vr.gr.anne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.