Spring naar bijdragen

Radio Noordzee Top 50 hitlijstenboek


Vincent

Aanbevolen berichten

Vandaag is hij door DHL afgeleverd, mijn exemplaar van het Radio Noordzee Top 50 hitlijstenboek. Een groot, zwaar en schitterend boek met alle RNI Top 50 hitlijsten. Het voorwoord is geschreven door Willem van Kooten, de bedenker van de lijst.

Mocht je hem nog willen bestellen, wees er dan snel bij want er zijn nog maar een paar exemplaren beschikbaar:

http://www.hitnoteringen.nl/radio-noordzee-hitlijstenboek/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet er prachtig uit. Is de historie toch weer wat completer geworden.

Juul

I


Ik ben benieuwd wanneer mijn exemplaar zal aanspoelen in Vlaanderen

Hoeveel ex zouden er de weg vinden richting België?

Ik verheug me erop dat dit prachtexemplaar mij een stuk geschiedenis heeft

Nog meer verheugd ben ik op een boek in papier waar je kan inkijken en vast houden

Het ritselen van de bladzijden en een stuk boekdrukkunst bekijken

Internet is mooi, PDF 's enz maar geef me maar een papieren boek

Bij deze grote dank aan de iniatiefnemer Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu handtekeningen en mooie "opdrachten" verzamelen Dirk !

Mijn Top 40 boek bevat alle handtekeningen van dj's die de Top 40 hebben gepresenteerd. Althans in "mijn" tijd.

Dus t/m 31augustus 1974.

Maar dit boek mag er ook zijn als ik het zo bekijk! En inderdaad, "er gaat niets boven papier".

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties op het Internet Radiocafé en via de mail.

Vorige week donderdag was het ook een mooi moment bij Willen van Kooten en hij belde Jan van Veen om zijn exemplaar te komen ophalen. Ze kennen elkaar al 50 jaar en zijn nog steeds bevriend. John de Mol sr. kreeg later een boek van Willem.

We hebben het de afgelopen dagen vrij druk met het verzendklaar maken van de boeken, dus ik kan niet direct op iedereen reageren. Wat betreft de boeken die de grens over gaan wil ik later wel een kaartje van maken verspreiden.

Uitgaande van de voorintekeningen c.q. bestellingen is de stand nu 15 naar Belgié, 1 naar Duitsland, Frankrijk en Groot Britanië en 2 naar Zwitserland en 7 komen de provincie Friesland niet uit.

O ja, er komt een van onze zuiderburen het boek zelf ophalen. We zullen hem ontvangen met een stukje Friese oranjekoek.

Ik mis nog 7 krabbels in mijn "De mannetjes van de radio" boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.