Spring naar bijdragen

Inloggen mobiele site


musicmaster40

Aanbevolen berichten

Helemaal mee eens Harm!

Douwe

Inderdaad, maar de wet wordt alweer aangepast. Gebeurd de laatste tijd wel vaker bij dit kabinet. (en het vorige)

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Tech-Media/article/detail/3404330/2013/03/05/Kamer-expliciete-toestemming-voor-cookies-is-niet-nodig.dhtml

Ik steun de vorige schrijvers,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens Harm!

Douwe

Inderdaad, maar de wet wordt alweer aangepast. Gebeurd de laatste tijd wel vaker bij dit kabinet. (en het vorige)

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Tech-Media/article/detail/3404330/2013/03/05/Kamer-expliciete-toestemming-voor-cookies-is-niet-nodig.dhtml

Ik steun de vorige schrijvers,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens Harm!

Douwe

Inderdaad, maar de wet wordt alweer aangepast. Gebeurd de laatste tijd wel vaker bij dit kabinet. (en het vorige)

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2694/Tech-Media/article/detail/3404330/2013/03/05/Kamer-expliciete-toestemming-voor-cookies-is-niet-nodig.dhtml

Ik steun de vorige schrijvers,

Juul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit onderwerp heet "inloggen mobiele site". Maar we bedoelen dan toch inloggen op deze site met een "mobiel apparaat"? (niet om iemand te corrigeren maar om het zeker te weten). Of is er een app?

Ik log wel eens in met mijn iPad, met name als ik op reis ben, en het valt me op dat ik dan wel door de aanmelding heen kom maar als ik vervolgens op "nieuwe berichten" tik, ik weer in het aanmeldscherm terug kom. Na enkele keren aanmelden lukt het dan om in de berichten te komen.

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit onderwerp heet "inloggen mobiele site". Maar we bedoelen dan toch inloggen op deze site met een "mobiel apparaat"? (niet om iemand te corrigeren maar om het zeker te weten). Of is er een app?

Ik log wel eens in met mijn iPad, met name als ik op reis ben, en het valt me op dat ik dan wel door de aanmelding heen kom maar als ik vervolgens op "nieuwe berichten" tik, ik weer in het aanmeldscherm terug kom. Na enkele keren aanmelden lukt het dan om in de berichten te komen.

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit onderwerp heet "inloggen mobiele site". Maar we bedoelen dan toch inloggen op deze site met een "mobiel apparaat"? (niet om iemand te corrigeren maar om het zeker te weten). Of is er een app?

Ik log wel eens in met mijn iPad, met name als ik op reis ben, en het valt me op dat ik dan wel door de aanmelding heen kom maar als ik vervolgens op "nieuwe berichten" tik, ik weer in het aanmeldscherm terug kom. Na enkele keren aanmelden lukt het dan om in de berichten te komen.

Douwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de standaard browser en Opera Mobile kan ik op mijn tablet nu inderdaad inloggen. Het enige wat ik niet goed wegkrijg is een kleine witte balk bovenin mijn standaard android browser waarin "belangrijke mededeling" (de cookiesmelding dus) staat, maar dat kan ook aan mij en mijn tablet liggen. In Opera gaat dit namelijk wel goed.

Dank je wel Harmen voor de oplossing. Kan ik ook op vakantie dit forum volgen en reageren :-)

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de standaard browser en Opera Mobile kan ik op mijn tablet nu inderdaad inloggen. Het enige wat ik niet goed wegkrijg is een kleine witte balk bovenin mijn standaard android browser waarin "belangrijke mededeling" (de cookiesmelding dus) staat, maar dat kan ook aan mij en mijn tablet liggen. In Opera gaat dit namelijk wel goed.

Dank je wel Harmen voor de oplossing. Kan ik ook op vakantie dit forum volgen en reageren :-)

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via de standaard browser en Opera Mobile kan ik op mijn tablet nu inderdaad inloggen. Het enige wat ik niet goed wegkrijg is een kleine witte balk bovenin mijn standaard android browser waarin "belangrijke mededeling" (de cookiesmelding dus) staat, maar dat kan ook aan mij en mijn tablet liggen. In Opera gaat dit namelijk wel goed.

Dank je wel Harmen voor de oplossing. Kan ik ook op vakantie dit forum volgen en reageren :-)

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe,

Het forum beschikt over twee thema's. Een thema bepaald het uiterlijk van het forum en heeft niets te maken met de link waarop de ingelogd. Het type browser waarmee je de site bezoekt is bepalend of het standaard thema wordt gebruikt of de mobiele versie.

De mobiele versie is voornamelijk bedoeld voor smartphones. Het uiterlijk van het forum is daarbij aangepast aan het kleine scherm. Ik heb zelf niet de beschikking over een ipad maar ik vermoed, gezien de grote van het scherm, dat je het standaard thema te zien krijgt.

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe,

Het forum beschikt over twee thema's. Een thema bepaald het uiterlijk van het forum en heeft niets te maken met de link waarop de ingelogd. Het type browser waarmee je de site bezoekt is bepalend of het standaard thema wordt gebruikt of de mobiele versie.

De mobiele versie is voornamelijk bedoeld voor smartphones. Het uiterlijk van het forum is daarbij aangepast aan het kleine scherm. Ik heb zelf niet de beschikking over een ipad maar ik vermoed, gezien de grote van het scherm, dat je het standaard thema te zien krijgt.

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Douwe,

Het forum beschikt over twee thema's. Een thema bepaald het uiterlijk van het forum en heeft niets te maken met de link waarop de ingelogd. Het type browser waarmee je de site bezoekt is bepalend of het standaard thema wordt gebruikt of de mobiele versie.

De mobiele versie is voornamelijk bedoeld voor smartphones. Het uiterlijk van het forum is daarbij aangepast aan het kleine scherm. Ik heb zelf niet de beschikking over een ipad maar ik vermoed, gezien de grote van het scherm, dat je het standaard thema te zien krijgt.

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je helemaal onderaan de pagina kijkt zie je een linkje naar de mobiele versie van de website. Dit werkt op zowel tablet/telefoon als pc/laptop:

Uiteraard kun je van de mobiele versie ook weer terug naar de gewone versie. Klik of druk daarvoor in de mobiele versie op de link 'Switch to Full Version' onderaan de pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je helemaal onderaan de pagina kijkt zie je een linkje naar de mobiele versie van de website. Dit werkt op zowel tablet/telefoon als pc/laptop:

Uiteraard kun je van de mobiele versie ook weer terug naar de gewone versie. Klik of druk daarvoor in de mobiele versie op de link 'Switch to Full Version' onderaan de pagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.