Spring naar bijdragen

26-04-1977 - Radio Mi Amigo


Vincent

Aanbevolen berichten

Het waren vreemde dagen zo eind april.

Ook de eerste weken van mei 1977.

Kwam door de minimale tendering die dagen en daardoor een gebrek aan van alles, te weinig dj's aan boord en vooral een groot gebrek aan olie.

Om olie te besparen was er na de uitzendingen van Radio Mi Amigo vaak geen Radio Caroline te beluisteren en ging men op de eigen frequentie van toen 953 Khz ook al begin v/d avond uit de lucht.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog in die tijd dat er regelmatig in de krant stond,

"Bevoorrading Mi Amigo opgepakt" of iets van die aard.

Ik vond het verschrikkelijk, die mensen aan boord deden alleen maar waar veel vraag naar was.

En dat was gewoon mooie muziek draaien.

De rest kon me gestolen worden.

Die stomme wetten toch.

Ricky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, 1977 was sowieso een rampjaar. Denk ook even aan de septembermaand dat er zelfs alleen maar nonstop programma's werden gedraaid omdat er alleen maar rijst aan boord was.

De twee of drie Radio Caroline dj's die nog aan boord waren, hadden het ook niet gemakkelijk, maar gingen gelukkig nog wel door met presenteren,

al kon je als geoefend luisteraar wel merken dat er de nodige spanningen waren aan boord.

24 uur per dag uitzenden was niet meer mogelijk onder de moeilijke omstandigheden en men ging vaak halverwege de avond al uit de lucht.

Robin


Ik weet nog in die tijd dat er regelmatig in de krant stond,

"Bevoorrading Mi Amigo opgepakt" of iets van die aard.

De Belgische, Nederlandse en ook de Franse autoriteiten waren behoorlijk actief in die periode.

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is zo Robin. Ik merk dat het in dit programma \Mi-Amigo - 19770811 - 1312-1412 - Marc Jacobs - Baken 16 Vervolg + Schijven Voor Bedrijven - waar ik nu naar luister ook aardig raak was.

Nog ff een tussenliggend uurtje

MiAmigo26041977HMeulenhof-MJacobs11461216StanHaagVandaag

http://www10.zippyshare.com/v/71736349/file.html

Het is voor de eerste keer dat ik Zippyshare gebruik om up te loaden, dus ik hoop dat het nu ook goed werkt en ik het goed heb gedaan.

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.