Spring naar bijdragen

Jingle Tourflits moet ook zo nodig in nieuwe jas


pvanklei

Aanbevolen berichten

Op Jingleweb.nl zag ik dat de NOS tourflits jingle wordt vervangen. Echt onbegrijpelijk vind ik dat.

Vorig jaar werd "NOS" al uit de jingle gehaald omdat het niet klopte met de Radio 1 programmering en nu wordt de hele jingle vervangen (ingespeeld door het Metropole orkest).

Ik vind het persoonlijk geen verbetering. De originele hoorde je zo boven alles uit als je de radio wat zachter had staan.

Wat vinden jullie van deze nieuwe Please login or register to see this link.

Groet,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verjonging he.

Mingelen moet ook weg.

De NPO heeft nog nooit een demografie van NL gezien en opgemerkt dat de bevolking juist ouder ipv jonger wordt. We noemen dat ook wel vergrijzing. En dat is natuurlijk niet sexy, dus negeren we het.

(Aangezien de commercielen ook alleen voor jong gaan is er dus voor ons straks niets meer, bedankt NPO)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is niet zozeer verjonging, ze moeten wel omdat de tekst niet meer klopt. 'NOS Radio' bestaat niet meer, wat we daar ook van vinden.

Dan inderdaad beter iets totaal nieuws laten verzinnen. Hadden ze bij Studio Sport ook maar meteen moeten doen, in plaats van het meesterwerk van Tonny Eyk verminken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Het blijft verwarrend met al die omroepnamen, want op de site nos.nl kun je onder het kopje 'NOS Live' nog steeds doorklikken naar Radio 1...

Tja, waarom ook met één maat meten als je er meerdere hebt.. ;)

Maar ik ben het ook eens met de openingspost! Die paar weken per jaar waren altijd herkenbaar aan de specifieke Radio Tour de France jingles en muziekjes... Dat programma was en is een begrip. Daarnaast ook nog eens uitermate succesvol!

Blijf er dan af... Je maakt het nooit beter!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.