Spring naar bijdragen

Radio Noord - 1 juni 2013 - Café Martini vanaf de Norderney


Harmen

Aanbevolen berichten

Je bestempelt het als 'onzin' Juul maar zoals ik al vele malen eerder stelde was een rit met de auto van Hilversum naar Scheveningen en de tocht naar de MEBO II van veel langere duur dan de brand aan boord. Betekent dat we beiden een mening hebben. Een mening van een ander zal ik nooit als 'onzin' omschrijven. Goed tot een volgende discussie groet Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de mooie fotoreportage is nog een goed te zien welke beschikbare ruimte er binnen in het schip is, das niet mis. Het ziet er nu naar uit dat het casco wordt opgeleverd, ik hoorde al dat er mischien een mogelijkheid is de ouwe boordstudio plek te geven, moet lukken. Met een beetje fanatasie kun je overigens het schip binnen weer opbouwen zoals het was, nou ja bijna dan.

De noord marathon opgedragen aan de Norderney en de zeezender Radio Veronica gedurende 4 uur is moedig immers Grunn was Hilversum 3 "cuntry" muv twee handen vol met zeezenderanoraks en dus Veronica luisteraars.

Juul.....ga je terug naar Sint Annaparochie, of Sint Jacobiparochie.......Sexbierum. Fryslan lonkt weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bestempelt het als 'onzin' Juul maar zoals ik al vele malen eerder stelde was een rit met de auto van Hilversum naar Scheveningen en de tocht naar de MEBO II van veel langere duur dan de brand aan boord.

Hans, ik aarzel om een stokoude discussie op te rakelen, maar heb je ooit de mogelijkheid overwogen dat die filmopnamen misschien wel gewoon vanaf de blusboot zijn gemaakt, en dan niet per se door een ploeg uit Hilversum?

Vooral ook omdat die 'mening' van jou nog nooit door enige betrokkene is bevestigd, als ik het goed begrijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bestempelt het als 'onzin' Juul maar zoals ik al vele malen eerder stelde was een rit met de auto van Hilversum naar Scheveningen en de tocht naar de MEBO II van veel langere duur dan de brand aan boord. Betekent dat we beiden een mening hebben. Een mening van een ander zal ik nooit als 'onzin' omschrijven. Goed tot een volgende discussie groet Hans

Yo Hans,

Ik vind dat je dergelijke beweringen moet staven en niet zo maar opperen. Je kunt het niet afdoen met "Ik heb een mening!". Je moet bewijzen hebben !!!!

Je vind het toch niet erg dat ik het verhaal van Harmen Siezen meer vertrouw ( Harmen 1999 reunie uitzendingen ) als jou gedachten. Want bij het 18 april verhaal had je het ook mis.( zie mijn bovenstaande uitleg). Je bleef het maar jarenlang vertellen. En zoals ik al schreef dat is ontkracht en nu dit verhaal weer.

Als dit over is, wat komt er dan?

Doe dat nou niet dat soort fabels. Het geeft je geen meer "aanzien" hoor. Het enige dat telt is de waarheid.

Waarom kom je toch elke keer met dat verhaal? Het begint op de "roddelbladen" te lijken.

Je weet ik heb je kennis best hoog zitten maar bij dit soort indianen verhalen schud ik mijn hoofd...........

Kom op Hans, ga door met het andere goede werk en ga niet de Groningse amateur Sherlock Holmes spelen.

En omdat er elke keer van dit soort onzin verhalen worden verteld en maar uitgezonden worden vond ik het alleen al een minder goed radioprogramma dat ook nog eens hinkt op twee gedachten. Lekker makkelijk van de programmamaker, je geeft iemand de ruimte om maar orakelen en gaat zelf achterover zitten. Niks kritische vragen........

Maar nogmaals, ik zal het na 40 jaar nog wel steeds niet begrepen hebben......

Ik probeer altijd alles heel veel keren te researchen, laat andere mensen m'n verhalen lezen en beoordelen. ( In mijn geval waren dat altijd Jelle en Douwe ). Mensen die er bij waren als het effe kan te raadplegen en dan wordt ik nu weer geconfronteerd met dat Harmen Siezen journaal verhaal.

Ik stop, ik wordt een beetje treurig!

En de anderen hier, zullen wel denken, "waar gaat dit over?".

Nou helemaal nergens over.

En nog effe en dan heb ik het ook wel gehad met en over Veronica op dit soort fora. Doe ik net als Rien gisteren dan stop ik er mee. Ik ben er dus een beetje klaar mee. Ik wordt weer gewoon zendamateur........................

Nou tot slot dan maar een aardige foto. Harmen die verteld tegen Tinus over z'n Veronica jaren......

foto © Stichting Norderney

2zgf8m1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de mooie fotoreportage is nog een goed te zien welke beschikbare ruimte er binnen in het schip is, das niet mis. Het ziet er nu naar uit dat het casco wordt opgeleverd, ik hoorde al dat er mischien een mogelijkheid is de ouwe boordstudio plek te geven, moet lukken. Met een beetje fanatasie kun je overigens het schip binnen weer opbouwen zoals het was, nou ja bijna dan.

De noord marathon opgedragen aan de Norderney en de zeezender Radio Veronica gedurende 4 uur is moedig immers Grunn was Hilversum 3 "cuntry" muv twee handen vol met zeezenderanoraks en dus Veronica luisteraars.

Juul.....ga je terug naar Sint Annaparochie, of Sint Jacobiparochie.......Sexbierum. Fryslan lonkt weer?

Dag Paul,

Er zijn gedachten bij de exploitant om de oude boordstudio een plek te geven. Maar vooralsnog is daar nog lang geen sprake van want wij gaan niet zo maar spullen daar neer zetten zonder nadere voorwaarden.

"We zijn gekke Henkie niet".

De nieuwe woonplaats blijft op de Veluwe maar toch dichterbij water.............En er hebben meer "Veronicanen' gewoond.

31 augustus is het zover. Mooie datum vind ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Paul,

Er zijn gedachten bij de exploitant om de oude boordstudio een plek te geven. Maar vooralsnog is daar nog lang geen sprake van want wij gaan niet zo maar spullen daar neer zetten zonder nadere voorwaarden.

"We zijn gekke Henkie niet".

De nieuwe woonplaats blijft op de Veluwe maar toch dichterbij water.............En er hebben meer "Veronicanen' gewoond.

31 augustus is het zover. Mooie datum vind ik wel.

Das waar Juul, zeker niet zo maar een plekje geven, het moet dan een functie krijgen zoals het nu vanuit het museum ook had en garantie dat de zaak aanboord goed droog en warm blijft.

Goede verhuizing toegewenst.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.