Spring naar bijdragen

Albert West - Girls and Cadillacs


erik1981

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal :)

Voor de laatste keer dat ik voorlopig iemand om een gunst vraag hier op het forum. Ten eerste probeer ik altijd zoveel mogelijk muziek legaal te downloaden en vind ik het nooit prettig om het bij anderen te vragen; ten tweede komt mijn programma binnenkort tijdelijk te vervallen doordat er heel veel lokatieuitzendingen worden gepland in verband met veel festiviteiten. Voor mij betekent dat een soort zomerreces waar ik ook wel aan toe ben. Helaas heb ik geen I-Tunes maar het lijkt dan wel alsof het steeds moeilijker wordt om minder bekende platen legaal te kunnen downloaden. Alsof steeds meer het topje van de ijsberg voldoende is voor de mensen.....

Maar ja, morgen wil ik Girls and Cadillacs van Albert West in mijn uitzending draaien. Ik hoorde het plaatje eens bij een uitzending van de Tipparade met Leo v/d Goot uit 1980 die op dit forum beschikbaar werd gesteld en sindsdien vind ik het een heel fijn nummer. Het deuntje kwam ineens weer op toen ik mijn uitzending één dezer dagen aan het voorbereiden was maar het is ook echt nergens te vinden. Wie kan en wil mij hiermee helpen?

Alvast enorm bedankt.

Groeten,

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.