Spring naar bijdragen

19-07-1979 - Radio Caroline


Vincent

Aanbevolen berichten

Hallo beste vrienden, Ik zag dit draadje staan over de Zee Zenders. en had graag op de volgende vraag een antwoord indien mogelijk

Ik heb een aantal jaren terug een 6 cd box gekregen met opnames van Radio Caroline De Box heet Tony Blackburn's best songs Er staan prachtige nummers op van vele artiesten en bands uit de jaren 60

toen Tony er zijn Radio programma presenteerde. Nu heb ik eigenlijk 2 vragen en hoop dat mij iemand er bij kan helpen.

Vraag 1 De CD's zijn maar in een bepaalde oplage gedrukt zoals mij bekend een 500 stuks die waren bedoeld voor vrienden en kennissen Klopt dat ?

Vraag 2 Er staan vele bekende nummers op van Bands uit die tijd oa: Troggs,Swinging Blue Jeans, Herman Hermits, en vele anderen Maar de nummers die op deze opname's staan klinken anders als op de plaat destijds Volgens mij zijn het Live opname's die opgenomen zijn op het schip ? Ze klinken veel beter en mooier als op de plaat.

Weet iemand meer van deze Serie of is hij echt Hard to Find.

Met vr gr Koos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand meer van deze Serie of is hij echt Hard to Find.

Je kunt de serie nog steeds vinden.

Maar volgens de reviews is deze serie niet al te best, met de vele remakes van platen en het opnieuw (slecht) creëren van Radio Caroline in een studio aan land eind jaren 90.

Alleen de jingles en reclames schijnen de moeite waard te zijn.

http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B007L8JVFO

http://www.ebay.co.uk/itm/Tony-Blackburn-Radio-Caroline-Pirate-Radio-1964-67-6xCDs-/181169919536

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.