Spring naar bijdragen

Patty Brard - Hold on To Love (Aferrate Al Amor)


johan cornil

Aanbevolen berichten

Van deze radio-hit heb ik enkel een vinyl-kopie en TOPPOP-kopie.

De plaat "All This Way" is nochtans ooit op CD uitgebracht (import).

"Hold On To Love" heet dan wel "Aferrate Al Amor"... (maar wordt wel in het Engels gezonden, cf. de single).

Stukje o.a. te beluisteren op Please login or register to see this link.

Heeft iemand dit nummer in CD kwaliteit?

johan.cornilOPtelenet.be (Op=@)

Alvast dank op voorhand.

Johan (België)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor, maar is dat vinyl nou echt zo slecht dat je je suf moet zoeken naar de zgn CD kwaliteit? Ik heb even geluisterd naar fragmentje, niks mis mee. Waarschijnlijk is de oorspronkelijke bandopname niet veel beter, dus wordt het digitaal ook niks beter.

(Zit gewoon tussen de oren, als ik zeg dat het CD kwaiteit is klinkt hetzelfde opeens veel beter)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Ruudam Het zit vaak tussen de oren en ja onze oortjes worden in de loop der jaren er ook niet beter op.

Zo zit dat ook vaak met mensen die om een 320 bits vragen terwijl een 128 bits ook goed klinkt. Ik beken eerlijk dat ik vaak het verschil niet merk

Ook dat zit vaak tussen de oren.

Met vr gr Koos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.