Spring naar bijdragen

RockArt 31 augustus 2013


wim1958

Aanbevolen berichten

" deze dag opnames van 11.00 tot 17.00 uur in het Museum gemaakt. De uitzending is de volgende dag, zondag 1 september 2013 op www.192radio.nl te beluisteren."

Zondag van 11.00-17.00 en dan het laatste uur.

Tot zover ik begrepen heb.

Inmiddels blijkt de dag van 11- tot 18 uur te duren. Ad trapt af, verder ondermeer Anuschka, Thimon, Rob en ......... dat merk je wel als je komt.

Van 1965 door tot 1974 met van alles en nog wat.

Heb je zelf een eigen goeie herinnering (of een sterk verhaal over Veronica ..) ?

Tussen 16.30 en 18 uur maak ik graag even tijd voor dit soort verhalen van luisteraars van toen uit de periode 1970-1974.

Tot morgen !

Bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de sfeer was er! Het was zelfs een beetje een feestje daar. Ongepast? Nee, want we waren "onder ons" !

Vaak voel ik me op de 31e augustus nog altijd wat verslagen, maar nu kijk ik terug op een leuke dag! Wel zo prettig, eigenlijk!

Ook dochterlief, met haar 5 jaar beslist de jongste bezoeker vandaag, heeft een leuke dag gehad! Het verwennen door Anneke en Johan hielpen daar vast en zeker aan mee!

Als we morgen terugluisteren zal ze wel een paar maal hoorbaar aanwezig zijn, schat ik... Vooral tijdens het gesprek tussen Rob en Niels was ze even rumoerig...;)

Kortom: Topdag! En dat op 31-8, notabene!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer een goede dag gehad in Rockart. Ben wel eerder naar huis gegaan om de laatste uren van Veronica "live" te beluisteren,

net als 39 jaar terug. Destijds in middengolf kwaliteit met een meelopende cassetterecorder. De cassettes heb ik nog steeds... Ook nu kreeg ik weer een brok in mijn keel. Zeker bij het moment van stilte op de stream. Gelukkig is deze wel weer in de lucht.

Tot een volgende keer!

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een razend geslaagde dag, met (voor mij) zeer bijzondere momenten! Op een vreselijk gave locatie waar echt ontzettend hard wordt gewerkt om het allemaal mogelijk te maken.

Met verschillende forumbezoekers en soms miniaturen-afnemers kennis gemaakt en gewoon verschrikkelijk lekker gezwetst over die unieke periode en alles wat daar bij hoort.

Ik heb een hagstikkuh fijne dag gehad. Dank aan iedereen die daar op welke manier dan ook aan heeft bijgedragen!

En ik ben razend benieuwd naar alle foto's en films!

***

P.S. dat speciale grammofoonplaatje (http://www.iradiocafe.nl/forum/thread-5263.html) is aan het eind van de dag inderdaad door Niels op één van de draaitafels afgespeeld. Hij heeft de gesproken brief uit begin jaren 50 van mijn oudtante op een minidisc overgezet en later mailt-ie me de file. Waanzinnig. De stem van die tante van pakweg 60 jaar geleden, overgezet op originele Veronica apparatuur! Op een 31e augustus. Kan het nog wonderlijker?

Ik heb kant 2 van het plaatje gehoord, kant 1 is voor mij nog een verrassing. Is uiteraard alleen van sentimentele waarde, maar omdat het al met al wel een niet alledaags verhaal is, zal ik er binnenkort op mijn website aandacht aan besteden. Dus: mocht je branden van nieuwsgierigheid ;) ... het komt er aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie het heeft gemist:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit vond ik ook er een beetje over. Wist nu niet meer precies wat ze aan het doen waren op die 31/08/74 tss 17 en 18u. Eten? hoe hou je dit voor mogelijk.

Een "vriend" ligt op sterven en jij zit gezellig te eten en dan na 18u even luisteren...er is niks meer. Wat kwam die gast eigelijk dan doen op Rockart, zeggen dat hij niet heeft geluisterd...of zoiets. Zelf weet ik nog precies wat ik die 31/8 heb gedaan...niet gegeten..nee. Veronica een ganse dag lang rond mijn nek gehangen, ik wilde er geen seconde van missen...het laatste uur vreselijk...achteraf nog samen met een paar vrienden het verdriet weggespoeld.

Veronica blijft zelfs na 39 jaar een speciaal iemand in mijn leven. Ben blij dat ik dit heb mogen meemaken. Veronica bij deze nogmaals bedankt!

Ben heel blij en dankbaar dat een stukje Veronica nog blijft voortleven via Radio 192!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.