Spring naar bijdragen

..het moment dat we tot op de dag van vandaag verafschuwen...


Harm ten Brink

Aanbevolen berichten

Leuk gedaan, die montage.

Op dat moment was het ontzettend K.., maar ik moet zeggen, er is daarna via de VOO ook wel iets moois uit gekomen. Toen, in augustus 1974, was het met name zo rot omdat het onrechtvaardig was en ook omdat er toen onzekerheid was of we Veronica ooit nog terug zouden horen en zien. Maar daarna is Veronica uit de knop gekomen en heeft mooi gebloeid, tot zeg maar, eind jaren tachtig. Tot dat moment is Veronica door geëvalueerd en het ergste, vind ik nu, dat dit door de toenmalige bestuurders JOOP & JOOP helemaal kapot is gemaakt en is het Veronica waar wij allen zo van hielden uiteen gevallen in ontsnappingen aan het regime van J&J, zoals RTL Veronique, TMF en Radio 538. Deze initiatieven hadden allemaal iets van het oude Veronica (vernieuwend, ondeugend en wat de luisteraar/kijker wilde), maar werden uiteindelijk gebruikt om zakken te vullen. In die periode is Veronica écht gestorven en dat spijt mij, voor Nederland ....

En dus doen we het nu nog met de herinneringen hoe het allemaal begon, enz. En dat stemt mij weer heel erg blij! Dank jullie voor het levend houden van (de herinneringen aan) Veronica!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.