Spring naar bijdragen

Oproep aan oud Norderney forum leden


Aanbevolen berichten

Hallo alle schipbreukelingen :D Ik ben heel wat oude en bekende namen van het inmiddels ter ziele Veronicaforum van de st. Norderney tegengekomen, zoals onze scheepskat Mardi (Sylvester, in dit geval de bijna verzopen kat :D ) en onze beroeps-spammer Rob (Annerob).

Ik heb het idee dat er ook mensen zijn die op dit forum onder een andere naam zijn ingeschreven. Als dat zo is, laat het dan even weten hier (mits je een goede reden hebt om dat niet te willen natuurlijk...) zodat we weten of iedereen geborgen is op dit reddingsvlot. Want zoals een geod schipbreukeling betaamt, bij elkaar blijven is de beste kans op redding ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo jan,

ik was onder de naam "Norderney Forever"

alles bij elkaar een jaar of 3,4.

maar nu onder mijn gewone roepnaam Hans.

een vriendelijke groet uit Lampengat Eindhoven.


Hallo alle schipbreukelingen :D Ik ben heel wat oude en bekende namen van het inmiddels ter ziele Veronicaforum van de st. Norderney tegengekomen, zoals onze scheepskat Mardi (Sylvester) en onze beroeps-spammer Rob (Annerob).

Ik heb het idee dat er ook mensen zijn die op dit forum onder een andere naam zijn ingeschreven. Als dat zo is, laat het dan even weten hier (mits je een goede reden hebt om dat niet te willen natuurlijk...) zodat we weten of iedereen geborgen is op dit reddingsvlot. Want zoals een geod schipbreukeling betaamt, bij elkaar blijven is de beste kans op redding ;)

Sluit mij hier geheel bij aan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Heb het nieuwe forum inmiddels ook gevonden.

Ik heb dezelfde naam als op het oude forum.

Daar was mijn avatar een Coca Cola logo, omdat er op Veronica altijd veel reclame voor deze heerlijke frisdrank was te horen.

Echt geweldig vind ik dit plaatje niet, ik zoek nog even verder....

Maar ik ben weer herkenbaar op deze manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Inmiddels ook aangekomen , ( een paar maanden alweer )

Heb wel mijn oude naam Dirk op moeten geven ( was reeds bezet ) dus onder mijn naam adiaan me inmiddels weer op deze site genesteld.mijn avatar is een probleem , wat ik al aan Juul heb doorgegeven ( die zou er nog op terug komen , dus ik blijf stil hopen )

Zag inmiddels vele andere weer terug keren .waaronder o.a Anneke en natuurlijk Jan W.en Anne rob( in afgeslankte vorm )......................zodat er mogelijk nog vele felle gevechten zullen volgen ( grapje natuurlijk ).

desondanksniettemindesbetreffendeniettegenstaande heet ik ook vanaf mijn zijde ieder ander weer van harte welkom .

Moge we weer alle stormen trotseren en de kop van de schuit in de wind houden .

tot weder horen

MVG adiaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi

Inmiddels ook aangekomen , ( een paar maanden alweer )

Heb wel mijn oude naam Dirk op moeten geven ( was reeds bezet ) dus onder mijn naam adiaan me inmiddels weer op deze site genesteld.mijn avatar is een probleem , wat ik al aan Juul heb doorgegeven ( die zou er nog op terug komen , dus ik blijf stil hopen )

Zag inmiddels vele andere weer terug keren .waaronder o.a Anneke en natuurlijk Jan W.en Anne rob( in afgeslankte vorm )......................zodat er mogelijk nog vele felle gevechten zullen volgen ( grapje natuurlijk ).

desondanksniettemindesbetreffendeniettegenstaande heet ik ook vanaf mijn zijde ieder ander weer van harte welkom .

Moge we weer alle stormen trotseren en de kop van de schuit in de wind houden .

tot weder horen

MVG adiaan

Hartelijk welkom Adriaan (Dirk)

groet Hans Lampengat eindhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze dan ook mijn reactie hier op,,mijn naam jim64,,als op het oude forum,,alias,,bulletje..

groetjess,,jim..

Hoi Jim ( alias , bulletje )

Ook weer daar te vinden waar actie is ?

Hartelijk wellekom

MVG Adiaan


Hartelijk welkom Adriaan (Dirk)

groet Hans Lampengat eindhoven.

Hoi Hans .

Hartelijk dank voor je verwelkoming .

In afwachting van verdere ontwikkeling , veel plezier toegewenst .

MVG adiaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jim ( alias , bulletje )

Ook weer daar te vinden waar actie is ?

Hartelijk wellekom

MVG Adiaan


Hoi Hans .

Hartelijk dank voor je verwelkoming .

In afwachting van verdere ontwikkeling , veel plezier toegewenst .

MVG adiaan

OH! hallo hier ben ik nog fff zag dat ik je naam verkeerd had geschreven (stond Adriaan)

moet zijn Adiaan ja weet je namen zijn bij mij heilig moeten goed uitgeproken en geschreven worden.

nogmaals groet uit lampengat Eindhoven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.