Spring naar bijdragen

Jeroen Soer / Daniël Dekker


megatop50

Aanbevolen berichten

Radioliefhebbers!

We zijn bij de Mega Top 50 bezig om in kaart te brengen welke presentatoren van wanneer tot wanneer de MT50 voorgangers presenteerden. Van 2 DJ's weten we het niet precies...

Jeroen Soer

begonnen op 29 mei 1986 (bron: Frank de Bruijn)

of

begonnen op 12 juni (1986 (bron: televisiegidsen)

Daniël Dekker

begonnen op 3 oktober 1991 (bron: Frank de Bruijn)

of

begonnen op 10 oktober 1991 (bron: televisiegidsen)

Is er iemand die weet welke datum de juiste is bij Daniël en Jeroen? Liefst met bewijsmateriaal (uitzending of andere info)

Groetjes,

Bart Arens,

TROS, 3FM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Bart,

Voor wat het waard is: In een krantenartikel van 15 mei 1986 wordt melding gemaakt van de overstap van Jeroen Soer naar de TROS om de hitparade te presenteren. In het bericht wordt ook melding gemaakt dat hij Nachtwacht zal gaan presenteren. Mogelijk dat via die weg een indirect bewijs gevonden kan worden?

http://leiden.courant.nu/index.php?datering=15-05-1986&p=28&krant=LD&q=jeroen+soer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook ooit eens getracht zo'n ljstje te maken, maar helaas zonder bronvermelding. Eerste Daniel dekker heb ik staan 3 oktober 1991 en eerste Jeroen Soer heb ik staan 29 mei 1986. Ik denk dat ik deze feiten van de site van Ton van Draanen heb.

Remco

Dan hebben we inmiddels 2 bronnen dit deze data melden. Het kan heel goed zijn dat de gidsen enkele weken achter lopen met de info. Heb je nog een url van die site? Want er wordt naar bevestiging van de info gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook ooit eens getracht zo'n ljstje te maken, maar helaas zonder bronvermelding. Eerste Daniel dekker heb ik staan 3 oktober 1991 en eerste Jeroen Soer heb ik staan 29 mei 1986. Ik denk dat ik deze feiten van de site van Ton van Draanen heb.

Remco

Dan hebben we inmiddels 2 bronnen dit deze data melden. Het kan heel goed zijn dat de gidsen enkele weken achter lopen met de info. Heb je nog een url van die site? Want er wordt naar bevestiging van de info gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook ooit eens getracht zo'n ljstje te maken, maar helaas zonder bronvermelding. Eerste Daniel dekker heb ik staan 3 oktober 1991 en eerste Jeroen Soer heb ik staan 29 mei 1986. Ik denk dat ik deze feiten van de site van Ton van Draanen heb.

Remco

Dan hebben we inmiddels 2 bronnen dit deze data melden. Het kan heel goed zijn dat de gidsen enkele weken achter lopen met de info. Heb je nog een url van die site? Want er wordt naar bevestiging van de info gezocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.tonvandraanen.nl

Op deze site staat de huidige dag, de vorige dag en de komende dag qua muziek(gerelateerde) feiten, dus helaas nu niet de genoemde data. Een aantal jaren geleden heb ik deze site (bijna) iedere dag gevolgd om wat data qua hitlijsten en DJ's te vinden voor eigen notities.

Ik denk als ik of jij de heer Van Draanen mailt hij best de bovenstaande data wil verifieren in zijn gegevens. Ik heb hem wel eens over een feit op zijn site gemailt en kreeg vrij snel antwoord.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.tonvandraanen.nl

Op deze site staat de huidige dag, de vorige dag en de komende dag qua muziek(gerelateerde) feiten, dus helaas nu niet de genoemde data. Een aantal jaren geleden heb ik deze site (bijna) iedere dag gevolgd om wat data qua hitlijsten en DJ's te vinden voor eigen notities.

Ik denk als ik of jij de heer Van Draanen mailt hij best de bovenstaande data wil verifieren in zijn gegevens. Ik heb hem wel eens over een feit op zijn site gemailt en kreeg vrij snel antwoord.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.tonvandraanen.nl

Op deze site staat de huidige dag, de vorige dag en de komende dag qua muziek(gerelateerde) feiten, dus helaas nu niet de genoemde data. Een aantal jaren geleden heb ik deze site (bijna) iedere dag gevolgd om wat data qua hitlijsten en DJ's te vinden voor eigen notities.

Ik denk als ik of jij de heer Van Draanen mailt hij best de bovenstaande data wil verifieren in zijn gegevens. Ik heb hem wel eens over een feit op zijn site gemailt en kreeg vrij snel antwoord.

Remco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bart,

Jeroen's eerste uitzending was op donderdag 29/5. Als je naar bijgevoegd fragmentje luistert hoor je Ferry afkondigen dat Sam Cooke voor de 4de maal op 1 staat (was op 29/5), en vlak erna Jeroen laat afscheid nemen waarin hij zegt het heel leuk te hebben gevonden de eerste keer ...

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DAXJ8EBMIQ7W.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bart,

Jeroen's eerste uitzending was op donderdag 29/5. Als je naar bijgevoegd fragmentje luistert hoor je Ferry afkondigen dat Sam Cooke voor de 4de maal op 1 staat (was op 29/5), en vlak erna Jeroen laat afscheid nemen waarin hij zegt het heel leuk te hebben gevonden de eerste keer ...

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DAXJ8EBMIQ7W.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Bart,

Jeroen's eerste uitzending was op donderdag 29/5. Als je naar bijgevoegd fragmentje luistert hoor je Ferry afkondigen dat Sam Cooke voor de 4de maal op 1 staat (was op 29/5), en vlak erna Jeroen laat afscheid nemen waarin hij zegt het heel leuk te hebben gevonden de eerste keer ...

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-DAXJ8EBMIQ7W.mp3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.