Spring naar bijdragen

Gezocht: zeewaardig radiozendschip


Gast

Aanbevolen berichten

Wat dacht je van een "mooie rooie" Paul?? Verre familie van de "Comet". Moet wel wat aan opgeknapt worden, dat dan wel weer: http://www.feuerschiffseite.de/VERKAUF/verkauf1.htm

Is natuurlijk weer niet in de buurt van Groningen.

Meteen maar eens gekeken naar een Lada. Veendam ligt in de buurt. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lada/m720529386-lada-111-1-6-16v-luxe-export-1499-euro-bpm-460-euro.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Rob V.

Bedankt voor de link, heel bijzonder, inderdaad zusje van de Comet. De Ierse schepen hadden een schoenerboeg incl boegspriet. Bootje met werk, gelukkig ziet de toiletgroep er "goed' uit.

Eens kijken of ik mijn vrouw over kan halen, zij is doe het zelver, is toch een uitdaging me dunkt

Paul de Haan


En een station call hebben we ook al voor onze zendertje :

Schitterend Andre, had ik nog nooit gezien/gehoord. De grunninger variant op Status Quo, Rocking Caroline.

Wat een strijd lied!!

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je van een "mooie rooie" Paul?? Verre familie van de "Comet". Moet wel wat aan opgeknapt worden, dat dan wel weer: http://www.feuerschiffseite.de/VERKAUF/verkauf1.htm

Is natuurlijk weer niet in de buurt van Groningen.

Meteen maar eens gekeken naar een Lada. Veendam ligt in de buurt. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lada/m720529386-lada-111-1-6-16v-luxe-export-1499-euro-bpm-460-euro.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Rob V.

Bedankt voor de link, heel bijzonder, inderdaad zusje van de Comet. De Ierse schepen hadden een schoenerboeg incl boegspriet. Bootje met werk, gelukkig ziet de toiletgroep er "goed' uit.

Eens kijken of ik mijn vrouw over kan halen, zij is doe het zelver, is toch een uitdaging me dunkt

Paul de Haan


En een station call hebben we ook al voor onze zendertje :

Schitterend Andre, had ik nog nooit gezien/gehoord. De grunninger variant op Status Quo, Rocking Caroline.

Wat een strijd lied!!

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je van een "mooie rooie" Paul?? Verre familie van de "Comet". Moet wel wat aan opgeknapt worden, dat dan wel weer: http://www.feuerschiffseite.de/VERKAUF/verkauf1.htm

Is natuurlijk weer niet in de buurt van Groningen.

Meteen maar eens gekeken naar een Lada. Veendam ligt in de buurt. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/lada/m720529386-lada-111-1-6-16v-luxe-export-1499-euro-bpm-460-euro.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Rob V.

Bedankt voor de link, heel bijzonder, inderdaad zusje van de Comet. De Ierse schepen hadden een schoenerboeg incl boegspriet. Bootje met werk, gelukkig ziet de toiletgroep er "goed' uit.

Eens kijken of ik mijn vrouw over kan halen, zij is doe het zelver, is toch een uitdaging me dunkt

Paul de Haan


En een station call hebben we ook al voor onze zendertje :

Schitterend Andre, had ik nog nooit gezien/gehoord. De grunninger variant op Status Quo, Rocking Caroline.

Wat een strijd lied!!

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh gut André. mmmmm... wat n opname is dat toch.. Op zijn zachtst gezegd, niet geheel vast in zang en gitaar (en de rest). Maar goed ook wel een beetje Pompers eigen. De originele clip is waarschijnlijk nooit op youtube gezet. Was wel n mooie productie. En Paul.. ik heb meer dan 25 jaar als regelneef met die knuppels opgetrokken. Wereldberoemd in Oost-Groningen. Grunneger Laand heeft zelfs nog een paar weken nummer 1 gestaan in de Noord 19 en zeker mede dankzij Café Martini van RTV Noord, Anneke. De Pompers zijn na 30 jaar gestopt. Het was een mooie verlenging van de jeugd. Wat hebben we met ons allen veel lol gehad en veel gezien onderweg. (en uitgevreten). Als ik er weer aan terugdenk... ach het is geweest. 't was mooi. En om op ons zendschip terug te komen: het is een grappige plaat om het station te openen. De vernieuwde RONO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh gut André. mmmmm... wat n opname is dat toch.. Op zijn zachtst gezegd, niet geheel vast in zang en gitaar (en de rest). Maar goed ook wel een beetje Pompers eigen. De originele clip is waarschijnlijk nooit op youtube gezet. Was wel n mooie productie. En Paul.. ik heb meer dan 25 jaar als regelneef met die knuppels opgetrokken. Wereldberoemd in Oost-Groningen. Grunneger Laand heeft zelfs nog een paar weken nummer 1 gestaan in de Noord 19 en zeker mede dankzij Café Martini van RTV Noord, Anneke. De Pompers zijn na 30 jaar gestopt. Het was een mooie verlenging van de jeugd. Wat hebben we met ons allen veel lol gehad en veel gezien onderweg. (en uitgevreten). Als ik er weer aan terugdenk... ach het is geweest. 't was mooi. En om op ons zendschip terug te komen: het is een grappige plaat om het station te openen. De vernieuwde RONO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh gut André. mmmmm... wat n opname is dat toch.. Op zijn zachtst gezegd, niet geheel vast in zang en gitaar (en de rest). Maar goed ook wel een beetje Pompers eigen. De originele clip is waarschijnlijk nooit op youtube gezet. Was wel n mooie productie. En Paul.. ik heb meer dan 25 jaar als regelneef met die knuppels opgetrokken. Wereldberoemd in Oost-Groningen. Grunneger Laand heeft zelfs nog een paar weken nummer 1 gestaan in de Noord 19 en zeker mede dankzij Café Martini van RTV Noord, Anneke. De Pompers zijn na 30 jaar gestopt. Het was een mooie verlenging van de jeugd. Wat hebben we met ons allen veel lol gehad en veel gezien onderweg. (en uitgevreten). Als ik er weer aan terugdenk... ach het is geweest. 't was mooi. En om op ons zendschip terug te komen: het is een grappige plaat om het station te openen. De vernieuwde RONO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.