Spring naar bijdragen

Radio 10 "valt het mee?"


Juul

Aanbevolen berichten

Nou nee, het valt niet mee. Ik luister nu een week naar het nieuwe radio 10, maar het is geen vooruitgang. We hebben er een 2e Veronica bij. Dat wil zeggen: weinig platen, dus een hoge rotatie. En vaak alleen de "krenten uit de pap". Nummers die je overdag hoort, komen 's avonds weer langs. Er komt nog sporadisch een 60's of 70's plaat voorbij. Ook in de top 40 gold worden de jaren 70 niet meer behandeld. Er zijn een hoop platen verdwenen uit de playlist die je op geen enkel ander station hoorde. Dat maakte voor mij dat ik vaak naar Radio 10 Gold luisterde.

Wat mij betreft geen meerwaarde, eerder een achteruitgang. We gaan op internet maar eens op zoek naar een goed oldies station.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, het valt niet mee. Ik luister nu een week naar het nieuwe radio 10, maar het is geen vooruitgang. We hebben er een 2e Veronica bij. Dat wil zeggen: weinig platen, dus een hoge rotatie. En vaak alleen de "krenten uit de pap". Nummers die je overdag hoort, komen 's avonds weer langs. Er komt nog sporadisch een 60's of 70's plaat voorbij. Ook in de top 40 gold worden de jaren 70 niet meer behandeld. Er zijn een hoop platen verdwenen uit de playlist die je op geen enkel ander station hoorde. Dat maakte voor mij dat ik vaak naar Radio 10 Gold luisterde.

Wat mij betreft geen meerwaarde, eerder een achteruitgang. We gaan op internet maar eens op zoek naar een goed oldies station.

Ronald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee, het valt niet mee. Ik luister nu een week naar het nieuwe radio 10, maar het is geen vooruitgang. We hebben er een 2e Veronica bij. Dat wil zeggen: weinig platen, dus een hoge rotatie.

Dat valt best mee. Waar Veronica ongeveer 630 verschillende platen in de afgelopen 7 dagen draaide, heeft Radio 10 er zo'n 970 gedraaid. Dat lijkt me significant meer. Wel is het minder dan bijv. Joe FM in België, waar men 1150 verschillende nummers heeft gedraaid. In de eerste week kan ik dus niet zeggen dat men een echt hoge rotatie heeft als je dat afmeet aan Veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien even al die reacties rond 10 even doorsturen naar Herbert Visser. Alhoewel hij ze hier zeker al zal gelezen hebben.

Heel even misschien luisteren naar www.radio19.fm of radio192.nl of gold uk of...

Maar ik vind de opmerkingen terecht. Toch geef ik ze nog een beetje respijt...laten we over 6 maanden het er nog even over hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.